یک مرد که برای ثبت رکورد جهانی 7 روز گریه کرد، نابینا شد

به گزارش مجله تور یک روزه، یک مرد که برای شکستن رکورد جهانی گینس سعی کرد به مدت هفت روز بی وقفه گریه کند، می گوید که در نتیجه کوشش هایش موقتاً نابینا شده است.

یک مرد که برای ثبت رکورد جهانی 7 روز گریه کرد، نابینا شد

به گزارش خبرنگاران، تمبو اِبری اهل کشور نیجریه گفت که در حین انجام این کار یک هفته ای با سردرد، چشم های پف نموده و صورت ورم نموده بود و به مدت 45 دقیقه تا حدی نابینا شد.

شور و شوق در این کشور آفریقایی به وسیله سرآشپز هیلدا باچی زمانی شروع شد که به مدت 93 ساعت و 11 دقیقه بدون وقفه آشپزی کرد تا یک رکورد جهانی نو ثبت کند.

تمبو گفت: من مجبور شدم مجدداً راهکاری در پیش بگیرم و ناله ام را کاهش دهم.

با وجود رنجی که داشت، او گفت که مصمم است تا آن را از سر بگذراند، اگرچه او برای ثبت رکورد های جهانی گینس درخواست نداده است، بنابراین رسمی نخواهد بود.

سایر افرادی که سعی در شکستن رکورد ها دارند عبارتند از زنی که سعی می نماید بیشترین تعداد حلزون ها را سرخ کند، ماساژوری که در کوشش برای ماساژ بی وقفه برای طولانی ترین زمان روی زمین افتاد و زنی که سعی می نماید بیشترین تعداد دونات را درست کند.

مرد دیگری به نام جان اوبوت میخواهد رکورد طولانی ترین زمان خواندن بدون وقفه را با صدای بلند بشکند و به رکورد فعلی 124 ساعتی که سال گذشته به وسیله ریسبای ایزاکوف از قرقیزستان ثبت شد، برسد. او گفت: انگیزه اش از این کار ترویج فرهنگ مطالعه در نیجریه است.

رکورد های جهانی گینس از نیجریه ای ها خواسته است که کوشش های خود را محدود نمایند و در امان بمانند.

اما بخش دیگری از انگیزه نیجریه ای ها برای رکورددار بودن این است که به سرعت به تعداد دنبال نمایندگان و فالوئر های آن ها در شبکه های افزوده می گردد. رخدادی که هم زمینه کسب عایدی بیشتر آن ها را به عنوان اینفلوئنسر به وسیله جذب آگهی یا انتشار ارز دیجیتالی و رمزارزی نو فراهم می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2232

به "یک مرد که برای ثبت رکورد جهانی 7 روز گریه کرد، نابینا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مرد که برای ثبت رکورد جهانی 7 روز گریه کرد، نابینا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید