عوارضی آزادراه تهران - شمال موقتی است

به گزارش مجله تور یک روزه، معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور گفت: دریافت وجه نقد در عوارضی های آزادراه تهران - شمال طبق هماهنگی صورت گرفته و تا حل و فصل کامل زیرساخت های کنترل دریافت عوارض به طور موقت خواهد بود.

عوارضی آزادراه تهران - شمال موقتی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، جلال بهرامی، عضو هیات مدیره و معاون ساخت و توسعه آزادراه ها در واکنش به نقدی شدن عوارض در باجه های عوارضی قطعه یک آزادراه تهران - شمال که پیش از این الکترونیکی بود با توجه به مخالفت وزیر راه و شهرسازی با این موضوع گفت: این موضوع به طور موقت انجام می گیرد تا بحث های مربوط به دریافت عوارض روی غلتک بیفتد.

وی با اشاره به هماهنگی های انجام گرفته برای اتخاذ این تصمیم توضیح داد: با توجه به اینکه میزان کسانی که در این جهت تردد داشتند و عوارض پرداخت می کردند کمتر از 20 درصد بود این طرح به طور موقت گذاشته شده تا در نهایت بحث موضوعات کنترل بابت دریافت عوارض حل و فصل گردد.

معاون ساخت و توسعه آزادراه های کشور در ادامه گفت: به همین خاطر این تصمیم با هماهنگی های لازم گرفته شده که طی چند ماه آزمایشی در باجه های الکترونیکی عوارض به صورت نقدی دریافت گردد چرا که برای توسعه منطقه 2 آزادراه این پول مورد احتیاج است. قطعا با حل زیرساخت های کنترلی دریافت عوارض شرایط مثل سابق خواهد بود و همان طور که گفته شده این طرح موقت است.

  • برقراری محدودیت های جدید ترافیکی در محور کرج - چالوس
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1159

به "عوارضی آزادراه تهران - شمال موقتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوارضی آزادراه تهران - شمال موقتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید