ضرورت بهره مندی مردم از قطار های پر سرعت، پروژه ها در صف تحویل ریل ملی هستند

به گزارش مجله تور یک روزه، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال 98 نقطه عطف تاریخی بود، چون استفاده از ریل ملی در شبکه ریلی محقق شد، گفت: امروز پروژه های ریلی در صف هستند که ریل را از سازنده داخلی تحویل بگیرند.

ضرورت بهره مندی مردم از قطار های پر سرعت، پروژه ها در صف تحویل ریل ملی هستند

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، محمد اسلامی امروز در مراسم افتتاح 89 پروژه راه آهن به ارزش 277 میلیارد تومان ضمن تبریک هفته حمل و نقل به فعالان این عرصه گفت: راه آهن ایران مسیری انتخاب کرده است که با شعار امیدآفرینی روی ریل خودباوری توجه به تولید داخل به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شده و خواهد شد و آحاد مدیران سراسر کشور از درجا زدن خداحافظی کرده اند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: نیازمند توسعه شبکه ریلی هستیم، باید مردم از قطار های پر سرعت نظیر همه دنیا بهره مند شوند به هر حال دنیا هم به سمت راه آهن های پر سرعت حرکت کرده اند.

اسلامی ادامه داد: گامی که برداشته ایم توجه به تولید داخل، دانش بومی و صنایع داخلی است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خدا را شاکریم که سال 98 نقطه عطف تاریخی شد که استفاده از ریل بومی را در شبکه ریلی محقق کردیم و امروز پروژه ها در صف هستند که ریل را از سازنده داخلی تحویل بگیرند.

وی بیان داشت: در همین آذر ماه امسال جشن خودکفایی 100 درصدی در تولید واگن باری داشتیم و چرخ و ترمز تولید داخل و بومی هم تولید شد و با همت روزافزون به زودی خودکفایی در تولید واگن مسافری را شاهد خواهیم بود و در زمره سازندگان کامل صنعت ریلی قرار می گیریم تا با افزایش ناوگان مورد نیاز کشور کمک شود و این صنعت تأثیر بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه پروژه های امروز تأثیر مثبتی در خدمات دهی به مردم دارد، اضافه کرد: افزایش ظرفیت بار محوری یعنی ارتقاء بهره وری راه آهن و چنین اقدامات باید پیوسته در راه آهن دنبال شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1371

به "ضرورت بهره مندی مردم از قطار های پر سرعت، پروژه ها در صف تحویل ریل ملی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت بهره مندی مردم از قطار های پر سرعت، پروژه ها در صف تحویل ریل ملی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید