روزنامه رسالت: قرار است چه گردد که رئیسی می گوید آبرویم را در دست گرفته ام؟

به گزارش مجله تور یک روزه، روزنامه رسالت نوشت: تأکید چندباره دولتمردان بر این که دولت پا در راستا سختی گذاشته یا آن که رئیس جمهور آبروی خود را در دست گرفته، صرف نظر از کوشش مخلصانه ای که دولتمردان به خرج داده اند، از منظر رسانه درست نیست.

روزنامه رسالت: قرار است چه گردد که رئیسی می گوید آبرویم را در دست گرفته ام؟
  • مخاطب، به ویژه اگر کمتر برخوردار و نگران آینده باشد، از خود سؤال می نماید که مگر چه اتفاق سخت و ترسناکی قرار است رخ دهد که دولتمردان در روبروه با مردم، مرتب این گونه سخن می گویند. ضمن آن که تجربه هم نشان داده که هر کس با جلب همراهی مردم، پا در جهت اصلاحات جدی بگذارد، جایگاه بالاتری هم در میان مردم خواهد یافت و هر که از آن فاصله بگیرد، با افت شدید سرمایه اجتماعی روبرو خواهد شد.
  • ایراد سخنان ضدونقیض از سوی مسئولان مالی، می تواند حس بلاتکلیفی و رهاشدگی را در میان مردم به وجود آورد. هرچند با قاطعیت رئیس جمهور، کمتر شاهد این مورد بوده ایم، اما کمترین میزان ناهماهنگی هم زیاد است.
  • مطمئنا مجموعه تصمیمات دولت در حوزه جراحی مالی، متکی به کار کارشناسی متخصصان و اساتید اقتصاد بوده است. در چند هفته گذشته، شاهد نقدها و نقد و نظر های بسیاری در این زمینه بوده ایم که بعضی اعداد و ارقام اعلامی به وسیله دولت را به چالش کشیده اند. هرچند پاسخ بعضی از نقد ها از سوی کارشناسان و مسئولان دولت مطرح شده، اما همچنان بسیاری از نقد های دلسوزان بدون جواب به جای مانده است. هرچند نباید خیلی درگیر بازی های رسانه ای شد، اما هیچ نقد دلسوزانه و حتی شبهه بدخواهانه ای نباید بدون جواب مستند و مستدل و علمی باقی بماند.
  • با توجه به گستردگی تیم مالی دولت، خوب است رئیس جمهور محترم یکی از دستیاران ارشد مالی خود به همراه یک گروه مالی و رسانه ای را مسئول شفاف سازی ابعاد و پاسخگویی به نقدها و اشکالات جراحی مالی کند.
منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2043

به "روزنامه رسالت: قرار است چه گردد که رئیسی می گوید آبرویم را در دست گرفته ام؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه رسالت: قرار است چه گردد که رئیسی می گوید آبرویم را در دست گرفته ام؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید