تماس مهم رئیس جمهور چین با رهبران قاره سبز، توافق تجاری نهایی می گردد

به گزارش مجله تور یک روزه، رسانه ها از تماس رئیس جمهوری چین با همتای فرانسوی خود و صدراعظم آلمان درخصوص توافق تجاری با اتحادیه اروپا خبر دادند.

تماس مهم رئیس جمهور چین با رهبران قاره سبز، توافق تجاری نهایی می گردد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام رسمی گزارش داد که شی جین پینگ، رئیس جمهوری چین با امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان درخصوص توافق تجاری چین با اتحادیه اروپا گفتو خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

روز گذشته نیز مقامات اتحادیه اروپا از احتمال توافق با چین طی روزهای آینده و تسهیل دسترسی شرکت های اروپایی به بازارهای چین خبر دادند.

توافق سرمایه گذاری میان دوطرف در سال 2014 منعقد شد و به نظر می رسد تنش تجاری میان چین و آمریکا به تغییر موضع پکن یاری نموده و باعث نزدیک شدن چین و اروپا به توافق شده است.

یک مقام اتحادیه اروپا به رویترز گفت: مذاکرات درحال نهایی شدن است. اوضاع خوب به نظر می رسد. تنها بعضی موارد کوچک باقی مانده که باید نهایی گردد.

وی در ادامه گفت: با شرایطی که اکنون در آن حاضر هستیم، توافق سیاسی میان اروپا و چین احتمالا در روز چهارشنبه امضا می گردد.

یک مقام دیگر اروپایی گفت که تحت این توافق چین بازارهای بخش تولیدی خود مانند ساخت و ساز، تبلیغات، حمل و نقل هوایی، خدمات دریایی و ارتباطات رادیویی را به روی شرکتهای اتحادیه اروپا باز خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1372

به "تماس مهم رئیس جمهور چین با رهبران قاره سبز، توافق تجاری نهایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس مهم رئیس جمهور چین با رهبران قاره سبز، توافق تجاری نهایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید