آنالیز کودک و حریم خصوصی در رادیو

به گزارش مجله تور یک روزه، تهران (پانا) - برنامه کودک من با موضوع پاسخگویی سئوالات و دغدغه های والدین روانه آنتن رادیو سلامت می گردد و روز چهارشنبه 17 شهریور ماه موضوع کودک و حریم خصوصی مورد نقد و آنالیز قرار می گیرد.

آنالیز کودک و حریم خصوصی در رادیو

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر، تهیه نماینده برنامه کودک من در این باره می گوید: در برنامه کودک من روز چهارشنبه 17 شهریور ماه موضوع کودک و حریم خصوصی را مورد آنالیز قرار می دهیم. دکتر سایناز مودت روانشناس تخصصی بچه ها و نوجوانان در این باره صحبت خواهد نمود و جوابگوی سئوالات والدین است. در برنامه روز چهارشنبه به والدین آموزش می دهیم که چطور به بچه ها حریم خصوصی را آموزش بدهند تا بچه ها یاد بگیرند چطور به غریبه ها اجازه ندهند وارد حریم خصوصی شان شوند و هم اینکه وقتی والدین مشغول صحبت هستند یا در اتاق شان حضور دارند، بچه ها بدانند که نباید وارد حریم خصوصی پدر و مادرها شوند. والدین با این آموزش می توانند به استقلال و امنیت کودک شان توجه نمایند. متاسفانه گاهی شاهد هستیم والدین، بچه ها شان را دارای شخصیت مستقل به تعداد نمی آورند به جای او مسئولیت ها و حتی فکر و اندیشه را به عهده می گیرند و همین باعث می گردد بچه ها به استقلال نرسند. بنابراین ما در برنامه با حضور کارشناس به آنالیز این موضوع می پردازیم.

برنامه کودک من از تولیدات گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که با مشاوره لعیا باستانی مدیر گروه روانه آنتن می گردد. پدر و ماردهایی که دوست دارند بچه ها شاد، سالم و با نشاط داشته باشند می توانند مخاطب برنامه باشند. این برنامه جوابگوی سئوالات و دغدغه های والدین است. به گفته تهیه نماینده، کوشش شده در قالب برنامه کودک من به موضوعات مختلف در حوزه بهداشت روان کودک پرداخت گردد و اطلاعاتی در مورد نحوه رفتار با کودک، آموزش سبک زندگی و مهارتهای ده گانه در اختیار والدین قرار داده گردد.

محورهای برنامه شامل آموزش مهارت هایی در حوزه های خودآگاهی، همدلی، روابط بین فرد، ارتباط موثر، مقابله با استرس، مدیریت هیجان، حل مسئله، تصمیم گیری، تفکر خلاق، تفکر نقادانه و .. است. بعلاوه موضوعاتی همانند چگونه کودک با نشاطی داشته باشیم، آموزش عذرخواهی به کودک، افزایش اعتماد به نفس به کودک، نحوه تشویق کودک برای غذاخوردن و آموزش قوانین مختلف به کودک را مورد آنالیز قرار می دهیم. این برنامه کوشش می نماید به والدین مناسب ترین نحوه رفتار با کودک را انتقال دهد.

مخاطبان می توانند اگر سوالی دارند درزمان پخش برنامه به این تعداده 30000102 پیامک بدهند. برنامه کودک من روزهای چهارشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1739

به "آنالیز کودک و حریم خصوصی در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز کودک و حریم خصوصی در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید