اجازه دخالت در فرایند معاملات بورس را نمی دهیم

به گزارش مجله تور یک روزه، معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران گفت:بورس تهران وسازمان بورس اوراق بهادار، جزء ارکان بازار سرمایه هستند و اجازه دخالت اشخاص حقیقی و حقوقی را با اعمال عرضه های غیر معمول، نمی دهند.

اجازه دخالت در فرایند معاملات بورس را نمی دهیم

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، محمود گودرزی در حاشیه عرضه اولیه در محل بورس تهران اضافه کرد: بورس تهران در حال حاضر حدود 40 پفراینده پذیرش شرکت ها در حال آنالیز دارد و 10 شرکت ها آماده عرضه است و با توجه به شرایط بازار، هر هفته یک عرضه اولیه خواهیم داشت.

وی در رابطه با افت و خیز بازار سرمایه گفت: نوسان، جز بازار سرمایه است و بعد از چند روز مثبت، افت امروز شاخص کل بورس، طبیعی است.

گودرزی اضافه کرد: به نظر می رسد که در آینده یک فرایند پایداری را در بازار سرمایه ببینیم و عرضه های اولیه هم شاید بتوانند به این پایداری بازار سرمایه یاری کند.

وی درباره انتشار اوراق تبعی هم گفت: در چند ماه گذشته با سهامداران عمده شرکت ها، مذاکراتی انجام دادیم که یک نوع اوراق بیمه را بر روی سهام منتشر نمایند ضمن اینکه برنامه ای برای تأمین اقتصادی، به وسیله حقوقی ها در نظر گرفته شده است.

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران اضافه کرد: اخیراً شرکت های عظیم بر روی سهام خود اوراق تبعی انتشار می دهند و از این پس عرضه های اولیه با اوراق تبعی خواهد بود در رابطه با شرکت های کوچک هم اگر بخواهند می توانند به انتشار اوراق تبعی بپردازند و ما از آن ها استقبال خواهیم کرد تا در اسرع وقت اوراق تبعی منتشر نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1661

به "اجازه دخالت در فرایند معاملات بورس را نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه دخالت در فرایند معاملات بورس را نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید