کادیلا معرفی گردید، ال 90 ایرانی به میدان آمد

به گزارش مجله تور یک روزه، صبح امروز 28 فروردین، وزیر صمت از پروژه P 90 با نام کادیلا در کارخانه مگاموتور رونمایی کرد.

کادیلا معرفی گردید، ال 90 ایرانی به میدان آمد

به گزارش خبرآنلاین، طراحی نمای جلویی کادیلا یا همان P 90 محافظه کارانه و مدرن به نظر می رسد و از آن طراحی کسل کننده و حوصله سر بر ال 90 خارج شده است.

قسمت پایینی سپر اسپرت طراحی شده که به صورت کلی با فرم ساده بدنه هماهنگی ندارد.

طراحی نمای کناری به جز اضافه شدن قطعات کوچکی روی گلگیر، تغییری نداشته است.

نمای پشتی خودرو هم مدرن طراحی شده و شکل و فرم آن ما را به یاد محصولات فعلی رنو می اندازد.

در مجموع طراحی بیرونی کادیلا مدرن و محافظه کارانه و در عین حال متناقض با بدنه ساده آن است.

طراحی داخلی خودرو شبیه به همان ال 90 و ساندرو بوده و به جز اضافه شدن بعضی امکانات مثل نمایشگر امکانات-سرگرمی و کیلومترشمار تازه، تغییر دیگری نداشته است.

پیشرانه ME 16 که در اصل همان پیشرانه تیوفایو پلاس است در این خودرو حضور دارد. این یعنی قلب تپنده پژو در سینه یک رنو!

نام اصلی این پیشرانه EC 5 بوده که در محصولات گروه پژو سیتروئن (پژو 2008 و سیتروئن C 3)، تارا، رانا پلاس و 207 i به کار گرفته شده است.

به این ترتیب یک پیشرانه 3 نام پیدا می نماید: EC 5 (پژو سیتروئن)، TU 5+ (ایران خودرو) و ME 16 (سایپا). 110 اسب بخار قدرت و 150 نیوتون متر گشتاور خروجی این پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر است.

از قرار معلوم گیربکس 5 سرعته دستی با نام 5 F 18 PE که در شاهین هم به کار رفته، وظیفه انتقال قدرت در این خودرو را برعهده دارد.

نسخه اتوماتیک کادیلا با گیربکس DAE معرفی خواهد شد. این خودرو به وسیله پارس خودرو فراوری خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2194

به "کادیلا معرفی گردید، ال 90 ایرانی به میدان آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادیلا معرفی گردید، ال 90 ایرانی به میدان آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید