تور ارزان فرانسه: ژولی دلپی و فلورین زلر به کمیته انتخاب اسکار فرانسه پیوستند

به گزارش مجله تور یک روزه، فرانسه اسامی افرادی را که باید در کمیته انتخاب نماینده این کشور برای حضور در رقابت برترین فیلم بین المللی آموزشگاه 2022 را انتخاب نمایند، گفت.

تور ارزان فرانسه: ژولی دلپی و فلورین زلر به کمیته انتخاب اسکار فرانسه پیوستند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اسکرین دیلی، فرانسه اعضای کمیته انتخاب فیلم بین المللی سال جاریش را برای حضور در رقابت اسکار انتخاب کرد.

سال جاری برای نخستین بار فلورین زلر کارگردان و فیلمنامه نویس و ژولی دلپی بازیگر و کارگردان در میان اعضای کمیته انتخاب جای گرفته اند.

هر دوی این چهره های هنری فرانسه در پی صندلی مهمی که در اسکار دارند، به این کمیته راه یافته اند.

زلر سال پیش با درام پدر در 6 بخش جوایز اسکار 2021 نامزد شد و در نهایت با کریستوفر همپتون جایزه برترین فیلمنامه اقتباسی را از آن خود کرد. بازیگر این فیلم یعنی آنتونی هاپکینز هم جایزه برترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

ژولی دلپی هم 2 بار برای برترین فیلمنامه اقتباسی نامزد اسکار شده که یک بار در سال 2014 برای پیش از نیمه شب با ریچارد لینک لیتر و ایتن هاوک و بار دیگر برای پیش از غروب با همین گروه این نامزدی را کسب کرد.

دیگر اعضای نو کمیته انتخاب فرانسه شامل مدیر اجرایی پیشین کمپانی وارنر برادرز یعنی اریس کنوبلاخ و آلن گولدمن تهیه کننده هستند.

در این کمیته بعلاوه امیلی ژرژ مدیرعامل کمپانی مومنتو و گرگوری شمبت از مدیران دبلیوتی فیلمز جای دارند.

در عین حال تیری فرمو مدیر جشنواره فیلم کن، سرژ توبیانا رییس اتحادیه و ورونیک کایلا رییس پیشین شبکه آرته که اکنون به اسم رییس نو سزار فعالیت دارد، دیگر اعضای این کمیته هستند.

مرکز ملی سینمای فرانسه با معرفی این اعضا اظهار داشت اولین نشست این کمیته 7 اکتبر انجام می گردد تا به انتخاب اولیه یک لیست برای انتخاب فیلم هایی که بالقوه امکان حضور در این لیست را دارند T بپردازد. یک نشست دیگر در 12 اکتبر پیش از انتخاب نهایی برگزار خواهد شد.

فرانسه معمولاً از حاضران در میان نامزد های نهایی بخش برترین فیلم بین المللی اسکار است و سال 2020 با فیلم بینوایان ساخته لادج لی در این رقابت در لیست نهایی حضور داشت. با این حال این کشور آخرین بار در سال 1993 با فیلم هندو چین ساخته رژیس وارنیه جایزه برترین فیلم خارجی زبان را برد و دیگر پیروز به کسب این جایزه نشده گرچه در سال 2012 با فیلم سیاه و سفید آرتیست ساخته میشل آزاناویسوس برنده برترین فیلم اسکار شد.

نامزد های بالقوه سال جاری می توانند تیتان ساخته جولیا دوکورنائو برنده نخل طلای کن سال جاری و رویداد ساخته اودری دیوان که به تازگی برنده شیر طلای وهم شد، باشند.

نودو چهارمین دوره جوایز اسکار 27 مارس 2022 در دالبی تئاتر لس آنجلس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1756

به "تور ارزان فرانسه: ژولی دلپی و فلورین زلر به کمیته انتخاب اسکار فرانسه پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: ژولی دلپی و فلورین زلر به کمیته انتخاب اسکار فرانسه پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید