پیروزی تنیسور ایرانی مقابل حریف روس، خالدان یک قدم تا جدول اصلی

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، شاهین خالدان در ادامه رقابتهای جدول مقدماتی تنیس بین المللی فیوچرز به مصاف نماینده روسیه رفت و پیروز شد به پیروزی برسد. وی در سومین دیدار خود به مصاف کریستوف دانگ از اتریش می رود و در صورت کسب این پیروزی جواز حضور در جدول اصلی را بدست می آورد.

پیروزی تنیسور ایرانی مقابل حریف روس، خالدان یک قدم تا جدول اصلی

همچنین انوشا شاهقلی دیگر نماینده کشورمان در جدول اصلی بازیها با رافپودیچ کروات مسابقه می دهد. در جدول مقدماتی بازیها تنیسورهایی از کشورهای ایتالیا، ایران ، اتریش، بلاروس، اتریش، آلمان ، رومانی، بلغارستان، آذربایجان، هلند، اسلواکی، چک ، اکراین، فرانسه ، زیمباوه، کانادا، ترکیه، استرالیا، سوئیس، گرجستان، سوئد، آمریکا و لتونی حضور دارند.

مسابقات تنیس بین المللی فیوچرز از 14 تا 28 آذر ماه پیگیری می گرددو تیم ملی کشورمان با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان و محسن حسین زاده به مدت دو هفته به مصاف حریفان خود می رود.

ملی پوشان تنیس ایران خود را برای حضور در رقابت های گروه 3 آسیا و اقیانوسیه که اواخر تیر ماه سال آینده با حضور تیم های سقوط کننده از گروه 2 (ایران و لبنان) ، تیم های حاضر در گروه 3 (ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه 4 (جزایر پاسیفیک و سنگاپور) برگزار می گردد آماده می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 451

به "پیروزی تنیسور ایرانی مقابل حریف روس، خالدان یک قدم تا جدول اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تنیسور ایرانی مقابل حریف روس، خالدان یک قدم تا جدول اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید