پاریس خواهان بهترین روابط ممکن با لندن است

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزای اسپوتنیک، در حالیکه اتحادیه اروپا و انگلیس برای رسیدن به توافقی برای برگزیت در حال ادامه رایزنی های فیمابین هستند، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام نمود که پاریس خواهان بهترین شکل روابط ممکن با لندن است.

پاریس خواهان بهترین روابط ممکن با لندن است

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بر اساس اعلام این خبرگزاری، رئیس جمهور فرانسه در نشست خبری مشترک با همتای پرتغالی خود دراین خصوص گفت که کشورش خواهان بهترین روابط ممکن با لندن پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، از سوی دیگر لندن بر این باور است که اتحادیه اروپا باید برای دست یابی به نتیجه مطلوبی درباره خروجِ با توافقِ انگلیس از بروکسل، انعطاف بیشتری از خود نشان دهد.

مذاکرات دو جانبه میان انگلیس و اتحادیه اروپا ماه‌ هاست بر سر مسایلی همچون سهمیه ماهیگیری و سایرقوانین تجاری اتحادیه اروپا در بن بست قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، انگلیس به طور رسمی در 31 ژانویه 2020 از اتحادیه اروپا خارج شد و اکنون در کوشش است تا با اروپا به توافقی دست یابد. اتحادیه اروپا و انگلیس فقط تا انتها امسال میلادی فرصت دارند تا در مورد نوع روابط لندن با بروکسل در شرایط پسابرگزیت به توافق برسند.

اگر هیچ توافق تجاری میان لندن و بروکسل به انجام نرسد، روابط مالی دو طرف تحت مقررات سازمان تجارت جهانی از سال 2021 قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1282

به "پاریس خواهان بهترین روابط ممکن با لندن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاریس خواهان بهترین روابط ممکن با لندن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید