6 شهر زیبای اروپایی برای بازدید در کریسمس

به گزارش مجله تور یک روزه، کریسمس زمان فوق العاده خوبی برای سفر به شهرهای اروپایی است تا از نزدیک شاهد سال نو میلادی و زیبایی های شهرها در این دوران باشید. اگر شانس همراه شما باشد و برف را نیز در این دوران تجربه کنید تجربه بسیار بی نظیر از سفر به اروپا را تجربه خواهید کرد و خاطره آن همواره همراه شما خواهد بود. کریسمس در اروپا مترادف با برف، زیبایی، کلیساها با همخوانی های افسانه ای و زیبا که به وسیله مردم به برترین شکل اجرا میشود.

6 شهر زیبای اروپایی برای بازدید در کریسمس

بعضی از شهرها تعطیلات کریسمس را به سبک عالی و به برترین شکل جشن می گیرند، بعضی دیگر با آداب و رسوم عجیب و غریب آن را اجرا مینمایند.

در اینجا قصد داریم برترین شهرهای اروپا برای بازدید از کریسمس را به شما معرفی کنیم تا اگر ویزای شینگن دارید این فرصت بی نظیر برای سفر به شهرهای اروپایی را از دست ندهید.

پراگ - جمهوری چک

پراگ، کریسمس را با شکوه جشن می گیرد ، معماری این شهر فوق العاده زیبا است و تزئیناتی که به آن اضافه میگردد شکوه آن را چند برابر میکند.

زمستان در مرکز چک سرد است ، اما پیاده روی در کوچه های سنگفرش شده آن روح شما را تازه میکند. در امتداد ساختمانهای باشکوه گوتیک که پوشیده از برف است قدم زدن بسیار عالی است.

بازارهای کریسمس پراگ از مشهورترین های اروپا هستند و فرصتی عالی برای کشف سنت ها، ارزش های فرهنگی و غذاهای خوشمزه این کشور محاصره شده در اروپای مرکزی در کریسمس فراهم می گردد.این بازار بزرگترین، قدیمی ترین و چشمگیرترین مجموعه ای است که در میدان شهر در پای کلیسا بر پا میگردد.

در هر کجا که به نظر می رسد، کلبه های چوبی با دکوراسیون زیبا وجود دارد و پر از مربا و چیزهای خوشمزه است. هدیه صنایع دستی و تزئینات زیبای درخت کریسمس نیز در اینجا وجود دارد.

پس از پر کردن کیسه خرید خود با انواع تزئینات درخشان، در یکی از کنسرت های افسانه ای که در کریسمس در کلیساها و سالن های شه نمایش داده میگردد شرکت کنید.

واقعاً ، آیا هنوز کسی شک دارد که پراگ یکی از برترین مکان ها برای گذراندن کریسمس در اروپا است؟ تا دیر نشده بلیط هواپیما خریداری کنید و برای سفر به این شهر برنامه ریزی کنید.

وین - اتریش

پیدا کردن شهری که کریسمس را با چنین لطافت و ظرافت مانند وین جشن بگیرد، کار سختی است. بازارهای درخشان و ظریف کریسمس که نشان گر فرهنگ افسانه ای این منطقه است و کافه هایی که به نوعی تزئین شده اند که مجذوب نمایندهیت های دنیای قدیمی و خیابان ها مجذوب نماینده جادویی پراگ را به نمایش درآورند همه و همه باعث میگردد تا گردشگران با خرید بلیط هواپیما وین به این شهر سفر نمایند. در این امپراتوری یک استراحت فوق العاده زمستانی را تجربه خواهید کرد.

از شیرینی های تازه پخته شده در Christkindlmarkts، اسکیت روی یخ را در Rathausplatz و بازدید از موزه Snow Globe لذت ببرید و برای شرکت در یکی از کنسرت های افسانه ای کریسمس که در این دوره برگزار میگردد بلیط تهیه کنید. معروف ترین کریسمس در وین به وسیله گروه کر پسران وین در وینر کنزرتهاوس است، اما تعداد زیادی از اجراهای کلاسیک و برنامه های موسیقی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

کپنهاگ - دانمارک

کریسمس در کپنهاگ را با چراغهای درخشان، روحیه شاد و پذیرایی جشن میگیرند و در آن طراحی خلاقانه و دلپذیر افسانه ای دانمارکی با هم ترکیب شده و چیزهای جدیدی می سازد تا تجربه گردشگران بی نظیر گردد.

هر ساله دومین پارک تفریحی قدیمی روی کره زمین با نمایش های دیدنی و مجذوب نماینده کریسمس، سوارهای هیجان انگیز و غرفه های کوچک شیرین که انواع مختلفی از هدایا و کالاهای سنتی را به فروش می رسانند ، به یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل می گردد.

نورنبرگ - آلمان

زمان بهتری برای بازدید از نورنبرگ در مقایسه با فصل کریسمس وجود ندارد، زمانی که این شهر به یک افسانه واقعی زمستانی تبدیل می گردد. اینجا یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین بازارهای کریسمس در آلمان است.

لندن - انگلیس

نورپردازی های خیره نماینده خیابانی، نمایش های شگفت انگیز و بسیاری از تفریحات لذت بخش کریسمس ، لندن را به یکی از برترین شهرهای کریسمس در اروپا تبدیل نموده است. خیلی از گردشگران ایرانی این زمان را برای خرید بلیط هواپیما لندن انتخاب مینمایند و این کار تصمیم بسیار درستی است.

بازار مجذوب نماینده کریسمس در این شهر مدرن، سرشار از اسباب بازی های چوبی دستباف ، شیرینی زنجفیلی و تزئینات زیبا و سنتی است.

به سراغ پاویون اکولوژی Mile End بروید، جایی که بیش از 50 هنرمند خلاقیت های خانگی بی نظیر خود را از دست سازه های خانگی و سرامیک گرفته تا هنر، لباس و جواهرات به نمایش می گذارند.

پاریس - فرانسه

برای تعطیلات کریسمس اروپایی به مرکز فرانسه بروید، جایی که کلیساهای قدرتمند با کارول های زنده سر و صدا می نمایند، بوی کروسان های تازه پخته شده هوا را پر می نماید و درختان کریسمس به همان مقدار ماشین فراری، فریبنده هستند.

در این شهر نور در ماه دسامبر حتی درخشان تر می گردد، وقتی که میلیون ها لامپ درخشان در بلوارهای زیبا و بناهای یادبود در هنگام شب روشن میشوند و 400 درخت در امتداد خیابان شانزه لیزه با چراغ های قرمز درخشان به وسیله طراحان نورپردازی برجسته پوشیده می شوند. بابا نوئل از کلبه های چوبی زیبا در همه کوچه ها ظاهر می گردد.

اگر برای کریسمس به پاریس می روید، دیزنی لند را از قلم نیاندازید. با تزئینات خیره نماینده، رژه های رنگارنگ کریسمس، و برخوردهای شاد با سانتا، این یک تجربه شگفت انگیز است که یک بار در طول زندگی برای کل خانواده اتفاق میفتد!

پاریس شهر عشق است و بینهایت به شما خوش خواهد گذشت، اگر کریسمس را در پاریس بگذرانید فرقی نمیکند یک زوج جوان هستید و یا یک خانواده چند نفره همراه بچه ها، در پاریس برای همه افراد تفریح وجود دارد و شما با خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر میتوانید تجربه ای فوق العاده را تجربه نمایید که در هیچ شهر دیگری به این مقدار مجذوب نماینده و هیجان انگیز نخواهید بود.

بلیط هواپیما پاریس

منبع: travelaway

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2074

به "6 شهر زیبای اروپایی برای بازدید در کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 شهر زیبای اروپایی برای بازدید در کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید