نشست ستاد اجرایی خدمات سفر تبریز برگزار گردید

به گزارش مجله تور یک روزه، فرماندار تبریز با اشاره به لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی در زمینه سازی تابستانی پرنشاط برای گردشگران، از تبریز به عنوان پیشانی گردشگری استان یاد کرد.

نشست ستاد اجرایی خدمات سفر تبریز برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تبریز به ریاست فرماندار تبریز و با حضور سرپرست معاونت گردشگری استان، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان تبریز و اعضای کمیته های دهگانه ستاد خدمات سفر برگزار گردید.

بهروز مهدوی فرماندار تبریز در این نشست از تمامی دستگاه های ذیربط شهرستان خواهان شد تا برنامه ها و فعالیت های خود را با رویکرد توسعه گردشگری استان به مرکزیت تبریز، اجرایی نمایند.

مهدوی افزود: ظرفیت بالای استان و شهر تاریخی تبریز به همراه برنامه ریزی مطلوب در راستای ارائه خدمات مناسب به گردشگران، زمینه بهره مندی مسافران از قابلیت های شهرستان و کاربردی شدن خدمات را فراهم می سازد.

فرماندار تبریز در ادامه با تاکید به اینکه شهر تبریز پیشانی گردشگری استان است افزود: برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران تابستانی، بهسازی مبادی ورودی شهر تبریز و همچنین رسیدگی به فعالیت بازار تبریز در ایام تعطیل باید به جد پیگیری گردد و در این راستا شهرداری تبریز و نهادهای ذیربط باید برنامه ریزی های دقیقی داشته باشند.

او گفت: در راستای بهبود ارائه خدمات به گردشگران، تداوم آموزش های تخصصی و بر اساس متد روز جهانی توسط دستگاه های ذیربط ویژه فعالان حوزه گردشگری نظیر هتلداران، تاسیسات گردشگری و دفاتر خدماتی مورد انتظار است تا شاهد افزایش روزافزون کیفیت خدمات باشیم.

مهدوی در پایان با اشاره به لزوم فراهم سازی محیطی پرنشاط برای گردشگران در تبریز و شهرستان های حومه، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های غنی فرهنگی و تفریحی در تبریز و شهرستان های حومه، تقویت و برنامه ریزی در راستای بهره مندی از این ظرفیت ها موجب ایجاد فضایی پرنشاط و همچنین خلق خاطره ای خوش از سفر های گردشگران به تبریز و استان خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 337

به "نشست ستاد اجرایی خدمات سفر تبریز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست ستاد اجرایی خدمات سفر تبریز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید