نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان برگزار گشت

به گزارش مجله تور یک روزه، نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان به ریاست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و مسئول این کمیته برگزار گردید.

نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان برگزار گشت

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار ، نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان به ریاست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و مسئول این کمیته برگزار گشت.

صبح چهارشنبه چهاردهم اسفند ماه، نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان به ریاست احمدحسین فتایی، مدیر کل و مسئول کمیته و با حضور معاونین فرهنگی و هنری و مسئولین حراست، روابط عمومی، آگهی و مطبوعات و فناوری و اطلاعات اداره کل برگزار گشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ابتدای این جلسه، با اشاره به تشکیل کمیته های اطلاع رسانی، آموزش و پرورش، نظارت بر اماکن عمومی و ... و پشتیبانی و تدارکات در ذیل ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: مهمترین وظیفه ما در این کمیته، اطلاع رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار، اطلاعات و تصمیمات اتخاذ شده و همچنین پیگیری، دریافت و اجرای دقیق بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره از طرف ستاد ملی و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر دستگاه های اجرایی است.

فتایی اضافه نمود: انتشار و انعکاس اخبار درست و واقعی توسط کمیته اطلاع رسانی، می تواند التهابات کاذب حاکم بر جامعه را کاهش داده به افکار عمومی جامعه و هم استانی های عزیز برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا یاری شایانی داشته باشد.

او تاکید نمود: در شرایط کنونی نقش رسانه ها و نشریات محلی استان نسبت به گذشته بسیار پررنگ تر و تاثیرگذارتر است و از همین روی اصحاب رسانه می بایست ضمن هماهنگی کامل با کمیته و خانه مطبوعات و خبرگزاری ها، همانگونه که از ابتدای موضوع تا کنون به خوبی نقش خود را ایفا کرده اند، در ادامه نیز به عنوانی بازوی توانمند در کنار ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان، جهت را برای ریشه کن کردن این ویروس هموار سازند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان توضیح داد: با توجه به محدودیت فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای می توان با فراوری محتواها و انتشار آن در فضای مجازی، بخشی از نیازهای جامعه را جبران نمود که در این راستا از هنرمندان عزیز استان می خواهیم فراوریات خود را در فضای مجازی منتشر نمایند تا نیازمندی علاقه مندانی که بنا بر شرایط موجود، بیشتر زمان خود را در منازل سپری می نمایند، مرتفع گردد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 812

به "نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید