مقایسه ب ام و سری 2 کروک با لکسوس IS و بنز SL500 و پورشه باکستر

به گزارش مجله تور یک روزه، بی ام و سری 2 کروک رقبای قدرتمندی در بازار دارد؛ از تولیدات پورشه و بنز گرفته تا لکسوس که همواره تنها رقیب قدرتمند خودروهای غربی در شرق است. در این مقاله ، ما به مقایسه ب ام و سری 2 کروک با لکسوس IS و بنز SL500 و پورشه باکستر می پردازیم.

مقایسه ب ام و سری 2 کروک با لکسوس IS و بنز SL500 و پورشه باکستر

مقدمه ای بر مقایسه ب ام و سری 2 کروک

خودروهای کروک در ایران تنوع زیادی ندارد و شاید تنوعشان به تعداد انگشتان دو دست هم نرسد. خودروهایی که اغلب باب طبع جوان هاست و خیلی ها حاضر نیستند برای خودرویی به ظاهر 4 نفره که در اصل برای دو نفر مناسب است، پول زیادی پرداخت نمایند.

با وجود این، ب ام و سری 2 کروک باتوجه به امکانات، ظاهر، قیمت و البته به روز بودنش با استقبال به نسبت خوبی روبرو شده است.

مقایسه ب ام و سری 2 کروک با لکسوس IS

اولین خودرویی که ما در مقایسه ب ام و سری 2 کروک به آن می پردازیم، لکسوس IS است. لکسوس IS که در 2 کلاس سدان و کروک طراحی شده، سال 2009 وارد بازار شد و تا سال 2013 واردات آن ادامه داشت. موتور 6 سیلندر و 3 لیتری لکسوس 228 اسب بخار توان خروجی دارد و می تواند در 7.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد که کندتر از سرعت ب ام و سری 2 کروک خواهد بود.

ب ام و سری 2 کروک از نمای روبه رو

طراحی داخلی کابین لکسوس IS نکته چندان متفاوتی در مقایسه بی ام و سری 2 کروک ندارد. ب ام و باتوجه به حضور فیس لیفت مدل 2018 خود، برگ برنده را در طراحی از آن خود می نماید. این برگ برنده در ظاهر بیرونی خودرو نمود بیشتری دارد.

از نظر رانندگی و نرم بودن لکسوس حرف ندارد و کیفیت جایگاه ها می تواند در ساعت های طولانی سرنشینان را راضی نگه دارد. در قسمت عقب فضا به میزان کافی بزرگ نیست و در این بخش تشابه لکسوس و ب ام و سری 2 کروک محسوب می گردد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش لکسوس IS به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

مقایسه ب ام و سری 2 کروک با بنز SL500

خودروی دیگری که در مقایسه ب ام و سری 2 کروک به آن می پردازیم، بنز SL500 است. مرسدس بنز SL500 در سال 2013 فراوری شده و به بازار ایران راه پیدا نموده است. موتور 8 سیلندر و 4.6 لیتری آن 435 اسب بخار توان فراوری می نماید. این قدرت می تواند بنز 1785 کیلوگرمی را در 4.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند؛ پس به علت موتور هیولایی اش نسبت به ب ام و سری 2 کروک عملکرد به مراتب بهتری دارد.

نمای داخلی ب ام و سری 2 کروک

بنز SL500 برای 2 نفر طراحی شده است و برخلاف ب ام و سری 2 کروک از سقف فلزی استفاده می نماید. بنز برای طراحی داخل کابین، از چوب و چرم استفاده نموده است که آن را نسبت به بی ام و متمایز می نماید. این ویژگی نشان می دهد بنز چقدر از زمان خود جلوتر است. از نظر امکانات بنز SL500 در شرایط بهتری در مقایسه بی ام و سری 2 کروک قرار گرفته است و با داشتن 6 کیسه هوا، ایمنی کمتری دارد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش بنز SL500 به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

مقایسه ب ام و سری 2 کروک با پورشه باکستر

آخرین خودرو در مقایسه بی ام و سری 2 کروک، پورشه باکستر است. پورشه باکستر اولین بار سال 2009 وارد ایران شد. بعد از آن مدل های جدیدترش هم به بازار کشور عرضه شده است.

جدیدترین مدل پورشه باکستر، یعنی مدل 2018، دارای موتور 4 سیلندر است که در دو نوع 2 و 2.5 لیتری با پسوند S وارد بازار شده و شتابش به ترتیب برابر با 4.9 و 4.2 ثانیه است: یعنی سریع ترین خودروی موجود در بازار!

نمای پشتی ب ام و سری 2 کروک

سقف پورشه باکستر مثل ب ام و سری 2 کروک پارچه ای است و طراحی ظاهر آن همه ویژگی های خودرویی تند و سریع را دارد. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش باکستر به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

جمع بندی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده و اطلاعات خوبی را از مقایسه بی ام و سری 2 کروک در اختیارتان قرار داده باشد. بعلاوه شما می توانید با مراجعه به لینک زیر از جدیدترین قیمت خرید و فروش این خودرو در بازار آگاه شوید:

آگهی های خرید و فروش ب ام و سری 2 کروک

نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ به نظر شما کدام یک از این خودروها ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات و تجربیات خودتان را به وسیله ثبت دیدگاه با ما و سایر خوانندگان بلاگ خبرنگاران در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2066

به "مقایسه ب ام و سری 2 کروک با لکسوس IS و بنز SL500 و پورشه باکستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه ب ام و سری 2 کروک با لکسوس IS و بنز SL500 و پورشه باکستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید