لیگ برتر کشتی آزاد، ستارگان برنده رقابت میلیمتری در جویبار، شکست تیم رضا یزدانی در خانه

به گزارش مجله تور یک روزه، تیم کشتی صنایع مازندران مقابل ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی آزاد مغلوب گشت.

لیگ برتر کشتی آزاد، ستارگان برنده رقابت میلیمتری در جویبار، شکست تیم رضا یزدانی در خانه

به گزارش خبرنگاران، آخرین رقابت دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد از صبح امروز (7 آبان) در سالن مهدی حاجی زاده جویبار با رویارویی دو تیم مازندرانی صنایع و ستارگان شروع شد.

این مسابقه در حالی به انجام رسید که برخلاف رقابت های قبلی، دیدنگران نیز اجازه ورود به سالن را پیدا نموده و از نزدیک جدال حساس دو تیم را به دیدن نشستند.

راهنمایی تیم صنایع را رضا یزدانی قهرمان پیشین کشتی دنیا ملقب به پلنگ جویبار برعهده داشت. ستارگان ساری نیز همانند سال های گذشته با سرمربیگری مرتضی قربانی در رقابت ها شرکت کرد.

امامعلی حبیبی قهرمان سابق کشتی المپیک و دنیا که لقب ببر مازندران را دارد، همراه با عسکری محمدیان رئیس هیئت کشتی استان با حضور در سالن مهدی حاجی زاده رقابت دو تیم را از نزدیک دیدن کردند.

رضا یزدانی برای این مبارزه وزن دو کشتی گیر اوزان بالای تیمش را تغییر داد. محمدجواد ابراهیمی مدعی وزن 92 کیلو در 97 کیلو و اسماعیل نجاتیان مدعی وزن 97 کیلو در 125 کیلوگرم در این مبارزه برای صنایع روی تشک رفتند.

صنایع در این کشتی حساس از رحمان عموزاد و کامران قاسم پور دو ملی پوش دنیای نروژ در ترکیب خود استفاده کرد. عرفان الهی دیگر ملی پوش ایران در اسلو نیز در ترکیب ستارگان روی تشک رفت.

تیم مرتضی قربانی اولین تیمی در لیگ برتر آزاد است که از کشتی گیر خارجی بهره مند شد. این تیم شاخیف قهرمان وزن 65 کیلوگرم دنیا و اودیکادزه گرجستانی را در ترکیب خود در این مسابقه قرار داد.

نتیجه انفرادی 5-5 مساوی به سرانجام رسید و تیم میهمان (ستارگان) با امتیاز فنی بالاتر برنده این رقابت میلیمتری شد.

نتایج انفرادی این مبارزه به توضیح زیر است: (نام کشتی گیران تیم صنایع ابتدا آمده است)

وزن 57 کیلوگرم: نادر حاج آقانیا که در ابتدای کشتی اختلاف امتیازی اش را با حریف زیاد کرد، با وجود امتیازاتی که در ثانیه های آخر از دست داد در نهایت با نتیجه 6-5 از سد رضا علیجان زاده گذشت.

وزن 61 کیلوگرم: رحمان عموزاد که به سبک حسن یزدانی دست زیر کتف نموده و امتیاز می گیرد، 4 بر صفر از سد داریوش حضرت قلی پور گذشت.

وزن 65 کیلوگرم: فرزاد عموزاد برادر رحمان، 5 بر صفر مغلوب زاگیر شاخیف روس شد.

وزن 70 کیلوگرم: محمدرضا سرگو دومین شکست تیمش را 11 بر یک مقابل عرفان الهی عضو تیم ملی آزاد در دنیای 2021 پذیرفت تا حساب دو تیم 2-2 مساوی گردد. الهی در این کشتی آمادگی بالایش را به رخ حریفان 70 کیلویی اش کشید.

وزن 74 کیلوگرم: نیما اشفاقی هم 7 بر 2 مغلوب سعید داداش پور شد تا سومین پیروزی تیم ستارگانِ میهمان مقابل میزبانش رقم بخورد.

وزن 79 کیلوگرم: در حالی که تیم صنایع به شدت به برد نیاز داشت، جمال عبادی 4 بر یک، کشتی یک هیچ باخته را مقابل سعید غلامی پیروز شد و نتیجه تیمی به تساوی 3-3 رسید.

وزن 86 کیلوگرم: کامران قاسم پور که در هفته های گذشته مدال طلای وزن 92 کیلوگرم را در دنیای 2021 نروژ از آن خود کرد، 7 بر صفر آرش نیرآبادی را شکست داد.

وزن 92 کیلوگرم: احمد بذری که از سال گذشته یک وزن بالاتر آمده، در یک کشتی پر افت و خیز از سد مهدی حاجیلوئیان گذشت.

وزن 97 کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی نیز که به خاطر مصلحت تیمی، در ملاقات با ستارگان یک وزن بالاتر کشتی گرفت، در حالی که مبارزه خوب و نزدیکی مقابل الیزبار اودیکادزه گرجستانی داشت، 5 بر 4 مغلوب این حریف شد تا ستارگان به چهارمین بردش برسد.

وزن 125 کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان با نتیجه 2-2 مغلوب عرفان جعفری شد تا ستارگان به پنجمین پیروزی اش برسد.

در مبارزه انفرادی دو تیم 5-5 شدند، اما تیم ستارگان ساری با امتیاز فنی بالاتر برنده این کشتی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1840

به "لیگ برتر کشتی آزاد، ستارگان برنده رقابت میلیمتری در جویبار، شکست تیم رضا یزدانی در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کشتی آزاد، ستارگان برنده رقابت میلیمتری در جویبار، شکست تیم رضا یزدانی در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید