قدردانی هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل ازکارآفرین پیروز این شهرستان حاج سید موسی پورموسوی

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرگزاری خبرنگاران- هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل از کارآفرین پیروز این شهرستان سید موسی پورموسوی قدردانی نمودند .

قدردانی هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل ازکارآفرین پیروز این شهرستان حاج سید موسی پورموسوی

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل: لعلی - ظرافت - پوررضا- کبودتبار - نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاوراتاق اصناف شهرستان بابل با حضور درشرکت گل خند بهداشت و مامطیرسلولزی این شهرستان با حاج سید موسی پورموسوی مدیرعامل این شرکت و کارآفرین پیروز شهرستان بابل ملاقات و اززحمات و کوشش مستمراین عزیز برای ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار قدردانی نمودند .

دراین ملاقاتحاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تشکرازهمت والای کارآفرینان این شهرستان چنین گفت: خوشبختانه افرادی مثل حاج سیدموسی پورموسوی تمام توانشان را بکار برده و می برند تا دراین شرایط سخت مالی برای جوانان جویای کارشغل ایجاد کنند امیدواریم با تدوام این اقدامات عام المنفعه،مشکل بیکاری جوانان مرتفع گردد .

ظرافت - پوررضا - کبودتبار- نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور اتاق اصناف شهرستان بابل از مساعی مضاعف حاج سید موسی پور موسوی کارآفرین پیروز این شهرستان در ایجاد اشتغال برای جوانان قدردانی نمودند .

دراین ملاقاتحاج سید موسی پورموسوی مدیرعامل شرکت گل خند بهداشت و مامطیر سلولزی شهرستان بابل ضمن تشکر از ابراز محبت رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف این شهرستان خطاب به این عزیزان چنین گفت: درصورت حمایت بیشترمسئولین، کارآفرینان می توانند جوانان بیشتری را جذب کار کنند امیدواریم مسئولین بستر لازم را برای ایجاد فرصت های شغلی تازه فراهم کنند تا کارآفرینان جوانان جویای کار بیشتری را مشغول بکار کنند .

اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل پس از ملاقات با مدیر عامل شرکت گل خند بهداشت و مامطیر سلولزی این شهرستان از قسمت های مختلف این شرکت بازدید کردند دراین بازدید حاج سید موسی پورموسوی گزارشی از فرایند فراوری انواع محصولات این شرکت ارائه کرد و گفت: تمام مواد اولیه محصولات این شرکت ازامریکا تامین می گردد و کوشش می گردد فراوریات با برترین کیفیت دست مصرف کننده برسد .

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، بیش از 150 کارگر بومی در شرکت گل خند بهداشت و مامطیرسلولزی این شهرستان که انواع محصولات بهداشتی را فراوری می نماید مشغول بکارهستند .

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل به کنندگی ازسوی هیات رئیسه و بازاریان شریف این شهرستان با اهدای لوح سپاس به حاج سیدموسی پورموسوی مدیرعامل شرکت گل خند بهداشت ومامطیرسلولزی و کارآفرین پیروز شهرستان بابل ازنقش این عزیز درایجاد اشتغال برای جوانان قدردانی نمودند .

در لوح سپاس اهدایی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل به پورموسوی چنین آمده است :

محضر مبارک جناب حاج سیدموسی پورموسوی

مدیرعامل محترم شرکت گل خند بهداشت و مامطیرسلولزی شهرستان بابل

توفیق خدمت به نیکوترین وشایسته ترین مردم درنظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه برخشنودی مردم، رضایت پروردگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین دراین راستا کسانی پیروز وسربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت درراستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. ضمن تشکرازبرنامه راهبردی وفعالیت های سازنده جنابعالی در ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان جویای کار، به کنندگی ازسوی هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان شریف شهرستان بابل این لوح سپاس را بپاس حمایت های گسترده حضرتعالی برای ایجاد اشتغالزایی موثرو رشد کارآفرینی، تقدیم محضرارزشمندتان می نمائیم.از درگاه ایزد منان برای جنابعالی پیروزیت و بهروزی مسئلت داریم .

حسین لعلی

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1809

به "قدردانی هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل ازکارآفرین پیروز این شهرستان حاج سید موسی پورموسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل ازکارآفرین پیروز این شهرستان حاج سید موسی پورموسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید