تعبیر خواب وضو - وضو دریافت در خواب چه تعبیری دارد؟

به گزارش مجله تور یک روزه، با تعبیر خواب وضو دریافت و نماز خواندن و تعبیر خواب خواندن نماز بدون وضو همراه مجموعه تعبیر خواب مجله اینترنتی خبرنگاران باشید.

تعبیر خواب وضو - وضو دریافت در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب وضو دریافت

سرویس سرگرمی - دیدن اعمالی همچون نماز خواندن، زیارت کردن، وضو دریافت و... در خواب همیشه تعابیر مناسبی را به همراه دارد. به طور مثال اگر وضو دریافت به نیت اقامه نماز باشد که خوابی است بسیار نیکو و رهایی از غم را در پی خواهد داشت.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

همیشه در تعابیر خواب آب زلال نماد پاکی و بنابراین وضو دریافت با این آب نجات از اندوه و ناراحتی است. ابن سیرین به نقل از ابراهیم اشعث می گوید که که اگر بیماری در خواب ببیند وضو به نیت نماز می گیرد، از بیماری شفا می یابد و اگر وامداری ببیند از زیر بار دین بیرون می آید.

تام چت ویندو می گوید: اگر بیند با آب صاف و پاک وضو گرفت از غم ها خلاص می گردد و چنانچه بیمی داشته باشد بیمش از میان می رود و در صورت بیمار بودن شفا می یابد و اگر قرض دار باشد قرضش را ادا می نماید.

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید: اگر در خواب ببینید که وضو می گیرید اما آب کدر و تاریک و گل آلود است خوب نیست چرا که خواب شما می گوید مشکلاتی برای شما پیش می آید و درمانده می شوید. به طور کلی دیدن وضو ساختن در خواب نیکو است.

امام صادق (ع) می فرمایند: اگر ببینی وضو می گیری و کسی به وضو دریافت تو نگاه می نماید، آن شخص به دست تو توبه می نماید. اگر ببینی در حالی که وضو می گیری به صورت شخص عالمی نگاه می کنی، به دست آن شخص توبه خواهی کرد.

تعبیر خواب نماز خواندن بدون وضو

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر ببینی بدون وضو نماز می خوانی، دین و ایمان تو ضعیف می باشد و مال و اموالی را که در اختیار داری از دست می دهی و یا دنبال چیزی که هستی نمی رسی.

تعبیر خواب وضو دریافت و نماز خواندن

ابراهیم کرمانی: اگر ببینی پس از وضو دریافت اتفاقی باعث شد که وضوی تو باطل بگردد، در کسب و کار خودت عاجز و ناتوان می شوی، ولی اگر ببینی دوباره وضو گرفتی و نماز خواندی اما نماز را به طور کامل تمام نکرده ای، به زودی از جهان می روی، ولی اگر ببینی بعد از آن وضو اصلاً نماز نخوانده ای تعبیرش بهتر است.

منابع:

کتاب بانک جامع تعبیر خواب

تعبیرستان

منبع: setare.com
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1232

به "تعبیر خواب وضو - وضو دریافت در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب وضو - وضو دریافت در خواب چه تعبیری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید