سفر به پراگ ، برترین مقصد برای گذراندن ماه عسل (تور پراگ)

به گزارش مجله تور یک روزه، درک فضای داستان های سوررئال فرانتز کافکا تنها در یک صورت می توند قابل درک باشد و آن هم این است که در خیابان های پیچ واپیچ پراگ در سفر به پراگ و در جاهای دیدنی پراگ قدم بزنید و نظاره گر معماری گوتیک، محل های صرف نوشیدنی مملو از دود باشید. تنها در این صورت است که از آن داستان ها می توانید صورت ذهنی خوبی داشته باشید. در واقع وجود قلعه ای بزرگ که مشرف بر شهر قدیمی است که این احساس رازآلود و تاریخی را به شما بخشیده و تخیلاتتان را به واقعیت تبدیل می نماید. پراگ که در واقع مرکز کشور چمهوری چک است می تواند یکی از برترین گزینه ها برای سفر های شما باشد. گذراندن ماه عسل در چنین کشوری شاید یکی از برترین فرصت های زندگی هر شخص باشد. پس اگر می خواهید این کشور را بیش از پیش بشناسیدو خوشگذرانی در پراگ داشته باشید، تا سرانجام این مطلب با ما و خبرنگاران همراه شوید.

سفر به پراگ ، برترین مقصد برای گذراندن ماه عسل (تور پراگ)

با ما سفر کنید و با تور پراگ از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

هر آنچه که قبل از سفر به پراگ باید بدانید

بدون شک یکسری اطلاعات و ملزومات را همه شما بخوبی می دانید. اما محض اطمینان به این نکات نیز توجه کنید. در سفر به پراگ اول اینکه برای ورود به این شهر در و در واقع به کشور جمهوری چک باید حداقل یک ماه سه ماه تاریخ اعتبار مضاعف برای ویزای مربوطه و پاسپورتتان نسبت به زمان سفر شما به این کشور داشته باشید . در خصوص واحد پول و زبان این کشور نیز همه ما میدانیم که پول رایج این کشور کرون چک و زبان آنها چکی است. در خصوص حمل و نقلتان برای تماشای جاهای تماشای پراگ نیز احتیاج به هیچ گونه نگرانی نیست چرا که انواع وسایل نقلیه مانند تاکسی و اتوبوس و البته مترو، تراموا که مدرنترین وسایل نقلیه عمومی جهان هستند، به وفور در این شهر یافت می شوند. البته در خصوص تاکسی ها حواستان باشد قبل از سوار شدن روی قیمت به توافق برسید تا دچار مشکل نشوید. که ضمناً برای رسیدن به پراگ باید حدود 6 تا 14! ساعت متغیر ، از تهران صبوری نموده تا پروازتان در پراگ فرود آید.

چه زمانی برای سفر به پراگ بهتر است؟

در سفر به پراگ اگر بدنبال برترین زمان از نظر قیمت هستید باید بگوییم که در خصوص پراگ و کشور چک خیلی تفاوتی در فصل و زمان سفر شما وجود ندارد. اما در عوض اگر بین ماه های می و سپتامبر (از اردیبهشت تا شهریور) به این کشور سفر کنید یکی از برترین تجربه های عمرتان را کسب خواهید کرد. پس باید قبل از سفر تمام این موارد را در نظر بگیرید و بعد فصل مورد نظر و مطلوبتان را انتخاب کنید. البته این را نیز باید بدانید که تنها شما نیستید مه به تماشای پراگ با این آب و هوای خوب آمده اید ، بلکه مردمان زیادی از سراسر جهان مثل شما به این کشور سفر نموده و شما باید این ازدحام و شلوغی را به جان خریداری کنید که البته ارزشش را نیز دارد. ضمناً اگر تاب و تحمل این گونه شلوغی ها را ندارید می توانید دسامبر تا مارچ (از دی ماه تا فروردین) را برای سفر انتخاب کنید که حتی در این صورت هم از فضای شهری چیزی کم نخواهد شد و تنها باید کمی سرمای هوا را تحمل کنید . پس با این تفاسیر در هر فصلی قصد ماه عسل دارید می توانید روی پراگ به خوبی حساب باز کنید.

تماشای ها و تجربه هایی که به هیچ عنوان نباید از دست داد

برای خوشگذرانی در پراگ بدون شک اولین مکانی که در بازدید از این شهر در سفر به پراگ نباید به هیچ و جه از دست داد ، قلعه پراگ است. این قلعه از جاهای تماشای پراگ دارای ویژگی منحصربفردی است و آن هم این است که از مزیت اشراف بر کل شهر برخوردار بوده که از این قلعه مکان بسیار مناسبی برای بازدید ساخته است. مسیر این قلعه دارای مسیری از خانه های کوچک و کارگاه هایی است که به مسیر طلایی معروفیت داشته و تماشا آنها چگونگی شرایط زندگی در قرن شانزدهم را برایتان تداعی خواهد نمود. اما تنها این نیست. بنای دیگری نیز در این مجموعه به چشم میخورد که همان کلیسای ویتوس است. برای خوشگذرانی در پراگ بدانید که این کلیسا دارای مناره ها و طرح موزائیکی قضاوت نهایی در بالای ورودی آن است که تماشای آن در مجموعه جاهای تماشای پراگ می تواند شما را بسیار به هیجان آورد. در سفر به پراگ این کلیسا در سال 1344 یعنی در قرن 14 میلادی و به فاصله 500 سال پس از خود قلعه ساخته شده است چرا که قدمت خود قلعه به قرن نهم میلادی بر می شود و شهر پراگ در آن تأسیس شده است.

تماشای نمای فوق العاده ای از ساعت پراگ

اگر احتیاج دارید ساعاتی را بنشینید و در افکار خود فرو روید، می توانید به میدان شهر قدیم از مجموعه جاهای تماشای پراگ ، جایی که کلیسای بانوی ما قبل از تین در یک گوشه و سالن شهر قدیم در گوشه ای دیگر قرار گرفته است، رفته و به آرامشی کم نظیر در زندگی تان برسید. چرا که شهر قدیم پراگ یکی از برترین منطقه ها تماشای این شهر بوده و در آنجاست که برای خوشگذرانی در پراگ می توانید نظاره گر ساعت زنگ دار نجومی این شهر باشید. برای تماشا این ساعت باید سر هر ساعت به جنب سالن شهر قدیم رفته و از آنجا همراه با چند نفر دیگر این ساعت 600 ساله را ببینید و به معنای واقعی در تاریخ و زمان غرق شوید.

تئاتر مجذوب کننده پراگ

و اما نوبتی هم که باشد نوبت می رسد خوشگذرانی در پراگ و تماشای اپرا در تئاتر ملی پراگ که برای هر کسی علی الخصوص برای دوستداران اپرا می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. مکانی که حتی تماشای تالار آن نیز می تواند بسیار تماشای باشد. برای رزرو بلیط هم می توانید بصورت اینترنتی این کار را انجام دهید. کافی است به سایت nationaltheatre.cz مراجعه و بلیط مورد احتیاج خود را در ساعت خصورتان در پراگ تهیه کنید و از تماشای زیبایی های آن بسی لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2150

به "سفر به پراگ ، برترین مقصد برای گذراندن ماه عسل (تور پراگ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به پراگ ، برترین مقصد برای گذراندن ماه عسل (تور پراگ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید