راه اندازی 15 مرکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در هفته ملی کودک

به گزارش مجله تور یک روزه، تهران (پانا) - هم زمان با برگزاری برنامه های هفته ملی کودک در سراسر کشور، 15 مرکز فرهنگی، هنری و علمی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در شهرهای مختلف فعالیت خود را شروع می نمایند.

راه اندازی 15 مرکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در هفته ملی کودک

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، در هفته ملی کودک استودیو امید کانون پرورش فکری با هدف فراوری برنامه های تلویزیونی، رسانه ای و آموزشی برای استفاده در رسانه ملی، شبکه های اجتماعی و سایت های کانون در شهرک قدس تهران راه اندازی خواهد شد.

در استان خراسان جنوبی نیز در این هفته کتاب خانه سیار شهری شماره دو بیرجند فعالیت خود را شروع می نماید و در مراکز فرهنگی هنری شماره دو طبس و بیرجند نیز دو آسمان نمای دیجیتال برای فعالیت های علمی بچه ها و نوجوانان راه اندازی می گردد.

هم چنین قرار است در هفته ملی کودک مرکز علمی شگفتی ها، مرکز نجوم و مرکز تخصصی فیلم و انیمیشن در کانون استان گلستان افتتاح و بهره برداری از مرکز فرهنگی هنری شهرستان کردکوی نیز در این استان شروع گردد.

براساس این خبر، در استان کهگیلویه و بویراحمد سه کتاب خانه سیار روستایی در شهرستان های سپیدار، پا تاوه برای خدمت رسانی به بچه ها روستایی حرکت خود را شروع می نمایند و درهای شعبه کانون زبان ایران در شهرستان گچساران این استان نیز به روی علاقه مندان به فراگیری زبان های خارجی گگردده می گردد.

در همین حال گشایش نگارخانه آفرینش در اداره کل کانون استان گیلان و شروع فعالیت اولین آسمان نمای دیجیتال ثابت و گالری عکس در کانون استان چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته ملی کودک است.

درعین حال افتتاح کانکس تجهیز شده با عنوان پیک امید برای خدمات رسانی فرهنگی به بچه ها و نوجوانان مناطق کم برخوردار روستاهای صدرآباد و حسن آباد در استان یزد نیز از سوی کانون در این هفته صورت می گیرد.

یادآوری می گردد برنامه های هفته ملی کودک سال 1399از روز 12مهر با شعار آینده را باید ساخت و با موضوع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شروع می گردد و تا روز 17مهر 1399به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1198

به "راه اندازی 15 مرکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در هفته ملی کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 15 مرکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در هفته ملی کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید