تفاهم نامه خدمات نوسازی تأسیسات و افزایش فراوری گاز میدان سلمان امضا شد

به گزارش مجله تور یک روزه، نخستین تفاهم نامه خدمات نوسازی پس از برجام برای نوسازی تأسیسات و افزایش فراوری گاز از میدان سلمان امضا شد.

تفاهم نامه خدمات نوسازی تأسیسات و افزایش فراوری گاز میدان سلمان امضا شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران، تفاهم نامه خدمات نوسازی تاسیسات و افزایش فراوری گاز میدان سلمان با حضور غلامرضا منوچهری، معاون مهندسی و توسعه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، هیروشی ساتو، مدیر تجاری بخش انرژی شرکت مهندسی تویو و حمید اکبری، مدیرعامل شرکت پتروپارس صبح امروز (26 تیر ماه 1396) در محل سالن هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران به امضا رسید.

پس از امضای این تفاهم نامه قرار است چهارچوب قرارداد نهای در قالب HoA به امضا برسد.

برای اجرای این قرارداد شرکت پتروپارس موظف به تأمین اقتصادی فاز مطالعاتی و شرکت تویو ژاپن برای تأمین اقتصادی اجرای پروژه اقدام می نمایند.

بخشی از گاز فراوریی از سکوی گازی سلمان برای افزایش فراوری از سکوی نفتی سلمان به میدان تزریق می گردد و بخش دیگر آن به سمت سیری می رود.

شرکت مهندسی تویو ژاپن که در زمینه تدارکات و ساخت در تأسیسات هیدروکربونی و پتروشیمیایی به صورت بین المللی فعالیت می نماید از سال 1961 میلادی تأسیس شده است. این شرکت همچنین در زمینه تحقیق و توسعه، طراحی، مهندسی، تأمین تجهیزات، ساخت، عملیات های تست و راهنمای فنی در تأسیسات شیمیایی، پتروشیمی، پالایش نفت، گاز طبیعی، برق، هسته ای، سیستم های پیشرفته فراوریی، توزیع، تجهیزات پزشکی، بیو تکنولوژی و محیط زیست در تمامی مراحل ساخت، تأمین و توسعه و همچنین در فروش خدمات مهندسی و دیگر نرم افزار ها فعالیت دارد.

بیشتر درآمد این شرکت ژاپنی از فعالیت های بین المللی در خارج از این کشور حاصل شده است و فعالیت های آن بیشتر در چین، هند، اندونزی، ایران و روسیه متمرکز شده است. این شرکت از دهه 1980 میلادی در ایران فعالیت های نفتی داشته است و همه این فعالیت ها در بخش خشکی ایران بوده و این اولین فعالیت فراساحل این شرکت در ایران به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 559

به "تفاهم نامه خدمات نوسازی تأسیسات و افزایش فراوری گاز میدان سلمان امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه خدمات نوسازی تأسیسات و افزایش فراوری گاز میدان سلمان امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید