ترامپ: فیک نیوز ها به دنبال بد جلوه دادن اوضاع ما هستند

به گزارش مجله تور یک روزه، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد رسانه هایی که اخبار جعلی را منتشر می نمایند، به دنبال بد جلوه دادن اوضاع دولت در مسأله کرونا هستند.

ترامپ: فیک نیوز ها به دنبال بد جلوه دادن اوضاع ما هستند

به گزارش ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز در تازه ترین توییت خود مدعی شد دولت برنامه ای هماهنگ شده و منظم را برای مقابله با کرونا دارد؛ اما رسانه های انتشار اخبار جعلی (فیک نیوز) تمام تلاششان را می نمایند تا اوضاع دولت را بد جلوه دهند.

وی گفت: ما برنامه ای کاملا هماهنگ و تنظیم شده را در کاخ سفید برای حمله به ویروس کرونا داریم. ما خیلی سریع مرز ها را در برابر مناطق خاصی بستیم که به منزله موهبتی الهی بود. معاون رئیس جمهور خوب عمل می نماید؛ (اما) رسانه های فیک نیوز هر کار ممکنی را انجام می دهند تا ما را بد جلوه دهند, اندوهناک است.

پیشتر شماری از رسانه های آمریکایی اقدامات دولت ترامپ درباره کنترل کرونا را غیر واقعی خوانده بودند. شبکه خبری سی ان ان در گزارشی به ادعا های نادرست مقامات دولتی آمریکا در مورد کنترل بیماری کرونا در این کشور پرداخت و آن را دروغ خواند.

همچنین دموکرات ها به ترامپ هشدار دادند سیاست مهاجرتی او با افزایش کمپ های پناهندگی باعث شیوع ویروس کرونا در داخل و خارج از آمریکا خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 820

به "ترامپ: فیک نیوز ها به دنبال بد جلوه دادن اوضاع ما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: فیک نیوز ها به دنبال بد جلوه دادن اوضاع ما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید