بهره مندی خانوار 16 روستای تکاب از نعمت گاز در فصل سرما

به گزارش مجله تور یک روزه، رئیس اداره گاز تکاب گفت: خانوار 16 روستای شهرستان، زمستان سال جاری، گرمای منازل شان را با به وسیله گاز تأمین می نمایند.

بهره مندی خانوار 16 روستای تکاب از نعمت گاز در فصل سرما

جواد اخوان اظهار کرد: گاز 5 روستای محور مائین بلاغ و 11 روستای محور تخت سلیمان تزریق گاز شده و هم اکنون علمک گذاری آنها در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تمام کوشش ما بر این است با تسریع در نصب علمک های این روستاها، خانوار آنها در زمستان سال جاری از نعمت گاز برای گرمایش منازل شان استفاده نمایند.

رئیس اداره گاز تکاب بعلاوه از گازرسانی به حفرات خالی این شهرستان اشاره نمود و اضافه کرد: پکیج مربوط به این پروژه به طول 25 کیلومتر شبکه گذاری آماده شده و در حال پیمان سپاری است و احتمالاً تا دو ماه آینده عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

رئیس اداره گاز تکاب در ادامه از رسیدن تعداد کل مشترکان این شهرستان به 24 هزار و 630 مشترک اطلاع داد و اعلام کرد: طی هفت ماهه سال جاری 733 اشتراک پذیری نو انجام گرفته که از این تعداد 272 مشترک شهری و 461 مشترک هم روستایی است.

اخوان یادآور شد: اشتراک پذیری های هفت ماهه سال جاری حدود 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی بعلاوه با اشاره به اینکه کل انشعابات نصب شده تکاب به 11 هزار و 992 فقره رسیده است، گفت: طی هفت ماه سال جاری 1600 فقره نصب شده است.

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2126

به "بهره مندی خانوار 16 روستای تکاب از نعمت گاز در فصل سرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی خانوار 16 روستای تکاب از نعمت گاز در فصل سرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید