بهترین هتل های فنلاند کدامند؟

به گزارش مجله تور یک روزه، کشور فنلاند کشوری اروپایی است که از سمت شمال با کشور نروژ، از سمت شرق با کشور روسیه و از سمت غرب با کشور سوئد همسایه است. کشور فنلاند دارای شهرهای دیدنی و زیبایی با منظره های چشم نواز و سرسبز است. پایتخت این کشور شهر هلسینکی است و کمتر از 6 میلیون جمعیت دارد. آب و هوای فنلاند سرد و تا حدودی معتدل است و تقریبا 20 درصد مساحت آن را آب فرا گرفته است.

بهترین هتل های فنلاند کدامند؟

قبل از سفر به کشور فنلاند بهتر است بدانید که در ماه های آوریل تا می آب و هوای معتدل، ماه های دسامبر و مارس هوای سرد و در ماه های ژوئن، جولای و آگوست، آب و هوای گرم دارد.

چنانچه قصد سفر به کشور فنلاند را دارید، ضروری است تا با بهترین هتل های فنلاند آشنا باشید و با اطلاعات کافی نسبت به رزرو آن اقدام نمایید. هتل های 5 ستاره فنلاند در مرکز شهر هلسینکی قرار گرفته اند. قیمت رزرو هتل های فنلاند در فصول مختلف سال متغیر است و بسته به چند ستاره بودن هتل های فنلاند و اینکه در کدام منطقه از شهرهای فنلاند قرار گرفته است متغیر است و بنابراین از امکانات رفاهی کم تر و یا بیشتری نیز برخوردارند. در این جا قصد داریم شما را با بهترین هتل های فنلاند آشنا کنیم.

سفر به فنلاند می تواند خاطره ای فراموش نشدنی برای شما باشد!

هتل کمپ (Hotel kämp)

هتل کمپ با معماری کلاسیک و خارق العاده خود یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس فنلاند است. شما می توانید با اقامت در این هتل، تمامی امکانات رفاهی بک هتل 5 ستاره را دریافت کنید. مسافران هتل کمپ می تواننداوقات فراغت خود را با بازدید از نقاط مختلف هتل سپری کنند.هتل از امکانات خوبی نظیر سالن ورزش، ماساژ، استخر و وسونا و رستوران و کافه برخوردار است.

هتل هاون (Haven)

هتل هاون فنلاند یکی از بهترین هتل های هلسینکی است که امکانات رفاهی بسیار خوبی را برای مسافرانی که به این شهر سفر می کنند، فراهم می کند. به همین جهت، هتل هاون از هتل های لوکس و مجلل هلسینکی به شمار می آید. رستوران های هتل هاون با انواع غذاهای سنتی و بین المللی پذیرای مسافران هتل خواهد بود.با توجه به اینکه هتل هاون به سرویس های حمل و نقل عمومی نزدیک است، امکان دسترسی به مراکز مختلف شهر امکان پذیر می باشد.

هتل فین (Hotel Finn)

هتل فین فنلاند در مرکز شهر بوده و اتاق های هتل قیمت های مناسبی نیز دارند. هتل فین از هتل های کوچک اما مقرون به صرفه و مناسب فنلاند محسوب می شود. در طول اقامت در این هتل می توان از کافه های اطراف و همچنین کلوپ معروف شهر در نزدیکی هتل، لذت برد.

هتل رادیسون (Hotel Radisson)

هتل رادیسون را می توان یکی از هتل های لوکس فنلاند دانست. این هتل یکی از هتل های 4 ستاره فنلاند است. خلیج زیبای فنلاند از اتاق و تراس های هتل قابل مشاهده است. این هتل دارای سالن بدنسازی، کافی شاپ، سونا، وای فای رایگان و … می باشد.

هتل گلو آرت (Hotel Glo Art)

هتل گلو آرت یا GLO یکی از هتل های 4 ستاره فنلاند است.این هتل به دلیل مناظر خارق العاده به عنوان یکی از هتل های خاص فنلاند به شمار می رود. معماری بیرونی هتل به سبک قدیمی و سنتی ساخته شده و از معماری زیبایی برخوردار است.برعکس معماری داخلی هتل به سبک کاملا مدرن طراحی شده اند. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، رستوران، کافی شاپ ،امکانات مختص معلولین و.. اشاره کرد.

هتل آنا (Hotel Anna)

هتل آنا هتلی 3 ستاره در میان هتل های فنلاند است که در میان مسافران قابل قبول و رضایت بخش می باشد. اتاقا های این هتل از امکانت خوبی برخوردارند. همچنین این هتل نزدیک به ساحل بوده و تنها 17 دقیقه با آن فاصله دارد. از دیگر نکات مثبت این هتل نزدیکی به مراکز خرید و ایستگاه مترو است.

هتل هیلتون هلسینکی کالاستایاتورپا (Hilton Helsinki KalastajatorPpa)

هتل هیلتون هلسینکی از هتل های 4 ستاره فنلاند است که قیمت نسبتا بالایی نیز برای رزرو اتاق دارد و در مقابل امکانات رفاهی عالی را در اختیار مسافرین قرار می دهد. این هتل فاصله نزدیکی تا مرکز شهر و تراموا دارد.باشگاه ورزشی، رستوران، استخر و ساحل اختصاصی از امکانات هتل می باشد. همچنین رستوران های هتل با غذاهای متنوع سنتی و بین المللی پذیرای مسافران می باشد.

هتل نوردیک (Hotel Nordic)

یکی از هتل های 3 ستاره فنلاند هتل نوردیک است. اتاق های این هتل منظره ای رو به دریا و شهر دارند.فاصله نسبتا روری تا مرکز خرید و فرودگاه دارد. از امکانات هتل می توان به وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، امکان کرایه دوچرخه، خشک شویی، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. اقامت در این هتل می تواند خاطره خوشی از سفر به فنلاند برایتان رقم بزند.

هتل رانتاپوئیستو (Hotel Rantapuisto)

هتل رانتاپوئیستو از هتل های 3 ستاره فنلاند است که می توانید با هزینه مقرون به صرفه ای از مکانات بسیار خوبی بهره مند شوید. فاصله هتل تا فرودگاه تقریبا 16 کیلومتر می باشد. پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، سونا، سالن ورزشی و … از امکانات هتل به شمار می رود. همچنین می توانید در فصل تابستان از دوچرخه سواری در فضای زیبای هتل و ساحل اختصاصی آن لذت ببرید. هاکی نیز از تفریحات فصل زمستان در این منطقه می باشد.

هتل هالیدی در هلسینکی (Holiday Inn Helsinki)

هتل هالیدی هلسینکی از هتل های 3 ستاره فنلاند است. مسافران به محض ورود به هتل هالیدی متوجه زیبایی آن می شوند. بنابراین مسافران هتل امتیاز 7.7 را به آن اختصاص داده اند. امکان صرف صبحانه در اتاق در این هتل امکان پذیر است.فضای سبز و امکان اجاره رایگان دوچرخه از امکانت هتل به شمار می رود. از دیگر امکانت هتل، ترانسفر فرودگاهی، فاصله نزدیک با فرودگاه و مرکز خرید و پارکینگ اختصاصی می باشد.

هتل لیلا روبرتز (Hotel Lilla Roberts)

یکی دیگر از هتل های لوکس فنلاند در قلب شهر هلسینکی قرار گرفته است. هتل لیلا روبرتز هر دو سبک سنتی و مدرن را در خود جای داده است و آن را به یکی از هتل های نمونه فنلاند تبدیل کرده است. فاصله هتل تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد. این هتل دارای خدمات مخصوص معلولین نیز می باشد. از دیگر امکانت هتل، وای فای، رستوران و کافی شاپ و سالن بدنسازی می باشد. ضمناً این هتل برای زوج های جوان سوئیت های ویژه ای را در نظر گرفته است.

پارک هتل کاپیلا (Ravintola Park Hotel Kapyla)

پارک هتل کاپیلا این امکان را به مسافران می دهد تا با صرف هزینه کم از خدمات متنوع هتل برخوردار شوند.استخر سرپوشیده و فضای سبز از امکانات پارک هتل کاپیلا می باشد. این هتل از هتل های پیشنهادی مردم محلی هلسینکی است. همچنین رستوران و کافی شاپ هتل نیز آماده پذیرایی از مسافران هتل می باشد.

هتل آرتور(The Arthur Hotel)

هتل آتور از هتل های نسبتا بزرگ فنلاند می باشد . دارای موقعیت مکانی خوبی است. در بین هتل های فنلاند، این هتل قیمت مناسب تری دارد و جزو هتل های ارزان هلسینکی به شمار می رود. مسافران هتل می توانند از امانات هتل مانند سونا، وای فای رایگان، رستوران و کافی شاپ برخوردار شوند.

فنلاندهتل

منبع: الی گشت
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1258

به "بهترین هتل های فنلاند کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های فنلاند کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید