برترین مکانهای توریستی ناشناخته انگلستان

به گزارش مجله تور یک روزه، بر خلاف تصور بعضی که گمان می نمایند انگلیس جاهای مناسبی برای گذراندن تعطیلات ندارد، در این کشور اماکن جذاب زیادی یافت می گردد که نگاه گردشگران را به خود جذب نموده است: از شهرهای ساحلی خوش منظره گرفته تا مناطقی که تاریخ و فرهنگ ریشه داری دارد.

برترین مکانهای توریستی ناشناخته انگلستان

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

در این نوشتار به چند مکان دیدنی انگلیس اشاره می کنیم.

ادینبرو

بیشترین معروفیت شهر ادینبرو (Edinburgh) به خاطر برگزاری یک جشنواره بین المللی فیلم است که همه ساله در ماه اوت در این شهر بزرگ برگزار می شود.صدها کمدین، شاعر، موسیقی دان و دیگر فعالان هنری همه ساله به این شهر سفر می نماید تا از برنامه های سرگرم کننده ای همچون کمدی، شعر، موسیقی و هنرهای فیزیکی بهره مند شوند.در زمان برگزاری این جشنواره، تمام شهر سرشار از هنر، سرگرمی و سرزندگی می شود. به همین دلیل بازدید از این شهر در ماه اوت توصیه می شود.در ادینبرو همچنین انواع موزه ها، گالری ها و هتل های لوکس یافت می شود که هتل های Hand Picked از آن جمله است.اگر شما به دنبال یک تعطیلات فرهنگی هستند بازدید از این شهر را از یاد نبرید.

کورن وال

کورن وال (Cornwall) یک شهر تشریفاتی و زیبا در جنوب غرب انگلیس است که دارای مناظر چشم نواز بسیاری است.بعضی معتقدند این شهر دارای یکی از زیباترین و بکرترین سواحل در انگلیس بوده و یکی از بهترین مکان ها برای گشت و گذار در این کشور به شمار می رود.

برایتون

برایتون (Brighton) پایتخت سواحل جنوبی انگلیس است.این شهر شیک ساحلی را به دلیل فاصله کمی که با لندن دارد، لندن کنار دریا می گویند.جرج پنجم تا پیش از پادشاهی از این مکان به عنوان اقامتگاه اصلی خود استفاده می نموده است.برایتون یک شهر شلوغ و پرجنب و جوش است و در آن صدها کافه، رستوران، کلوپ و هتل یافت می شود.رویال پاویلیون و قصر پییر از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شود.در ماه های گرم سال، سواحل برایتون مکان مناسبی برای حمام آفتاب دریافت است. ضمن این که استفاده از بارها و رستوران های لب ساحل نیز لذت خاص خود را دارد.برنامه های شاد و سرگرم کننده زیادی در برایتون رخ می دهد که اجرای موسیقی، مراسم کمدی شبانه، سینما و شعرخوانی از آن جمله است.

جزیره ویت

جزیره ویت (Isle of Wight) یک مکان توریستی فوق العاده از زمان ویکتوریا تا کنون است. گردشگران برای گذراندن تعطیلات خود در این منطقه بهانه های زیادی دارند: آب و هوای مطبوع، تاریخ غنی و مناظر تماشایی.این مکان مورد علاقه ملکه ویکتوریا بوده و وی در Osborne House زندگی می نموده است. در حال حاضر درهای این قصر سلطنتی قدیمی به روی بازدیدکننگان باز است.جالب است بدانید که این جزیره کوچک یکی از بهترین مکان ها برای کسانی است که به دنبال یافتن بقایای اسکلت دایناسورها هستند.قلعه Carisbrooke یکی دیگر از جاذبه های توریستی جزیره ویت است. چارلز اول پیش از دادگاهی شدن در این قلعه نگهداری می شده است.در این جزیره چندین پارک حیوانات وجود دارد که که در آنجا می توان انواع حیوانات وحشی از قبیل ببر، میمون و پنگوئن را به تماشا نشست.

منبع: لست سکند
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 591

به "برترین مکانهای توریستی ناشناخته انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکانهای توریستی ناشناخته انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید