اعلام زمان اعطای وام بدون ضامن

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، متقاضیان از چه زمانی می توانند برای دریافت وام 100 میلیونی اقدام نمایند؟

اعلام زمان اعطای وام بدون ضامن

به نقل از خبرنگاران، خاندوزی گفت: بخشنامه اجرای طرح پرداخت تسهیلات بدون ضامن برای بعضی از بانک ها دیروز ارسال شده و بعضی دیگر نیز طی امروز و فردا ارسال خواهد شد و در نهایت، از ابتدای هفته بعد، در بانک های دولتی به اجرا خواهد رسید.

تقریبا یک ماه پیش بود که وزیر اقتصاد در برنامه تلویزیونی نگاه یک، از شروع پرداخت تسهیلات بدون ضامن تا 100 میلیون تومان خبر داده بود.

وی شب گذشته نیز در حساب کاربری خود در توئیتر این موضوع را به عنوان، الوعده وفا یاد کرد و نوشت.

مشمولان وام 100 میلیونی بدون ضامن؟

هدف اولیه پرداخت وام بدون ضامن، این بود که سنگ اندازی بانک هی برای پرداخت وام به مردم رفع گردد. اما حالا به نظر می رسد دستور رئیس جمهور پرداخت وام به کارکنان رسمی دولت را تسهیل نموده و نه مردم عادی را.

چون رئیسی در اظهارات خود تاکید نموده که وام بدون ضامن تنها به کارمندان و حقوق بگیران ثابت دولت پرداخت می گردد. این گفته رئیسی را سخنگوی دولت هم تایید نموده و گفته بود: وام بدون ضامن تنها به کارمندان دولت پرداخت می گردد.

اما معاون امور بانکی وزارت اقتصاد گفته وام بدون ضامن ، علاوه بر کارکنان دولت، به کارکنان نهادهای عمومی و شرکت های بزرگ خصوصی هم پرداخت می گردد و کارکنان این شرکت ها می توانند وام 50 تا 100 میلیون تومانی بگیرند.

البته بر اساس اعلام خاندوزی بازنشستگان و کسانی که سوابق آنها ثابت کند که توانایی بازپرداخت اقساط را دارند، می توانند وام بدون ضامن بگیرند. بنابراین افراد باید اعتبارسنجی شوند و ثابت نمایند که توان بازپرداخت اقساط این وام را دارند. اما در این میان کارمندان دولت نیازی به این اعتبارسنجی هم ندارند.

بنابراین تنها افرادی می توانند وام 100 میلیونی بدون ضامن بگیرند که کارمند بخش دولتی باشند یا حقوق ماهانه ثابت داشته باشند، یا بانک اعتبار آنها را تایید کند.

از طرف دیگر گفته شده که کارکنان دولت، نهادهای عمومی و شرکت های بزرگ خصوصی در اولویت دریافت وام 50 تا 100 میلیون تومانی هستند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2018

به "اعلام زمان اعطای وام بدون ضامن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان اعطای وام بدون ضامن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید