استفاده از دسته برای تجربه بازی ها در استیم بیشتر شده است

به گزارش مجله تور یک روزه، به گفته شرکت ولو (Valve)، مقدار استفاده از دسته برای تجربه بازی ها در پلتفرم استیم به طور قابل توجهی بیشتر از قبل شده است.

استفاده از دسته برای تجربه بازی ها در استیم بیشتر شده است

طبق این آمار نو، از سال 2018 میانگین استفاده روزانه از دسته از 5 به 15 درصد افزایش یافته است که 42 درصد از این بازیکنان از Steam Input استفاده می نمایند که به بازیکنان اجازه می دهد از انواع مختلف دسته که شامل بیش از 300 نوع می گردد، بهره ببرند.

جالب است بدانید که طبق آمار، دسته ایکس باکس محبوب ترین انتخاب بوده است، به طوری که بازیکنان ترجیح می دهند در 59 درصد مواقع از آن استفاده نمایند، در حالی که این اندازه برای دسته های پلی استیشن 26 درصد و استیم دک 10 درصد گزارش شده است. البته ممکن است ک به زودی این آمار به نفع دسته نو استیم تغییر یابد اما آمارها حاکی از آن است که استیم دک عملکرد چندان خوبی نداشته است.

شرکت Hori که در زمینه ساخت دسته های بازی فعالیت دارد، یک دسته بی سیم نو متمرکز بر استیم را معرفی نموده است که اواخر سال 2024 عرضه می گردد. این دسته دارای مجوز رسمی از شرکت ولو است و ظاهرا هر دو شرکت با هم همکاری نموده اند تا اطمینان حاصل گردد که گیم پد و تمام ویژگی های آن کاملا با استیم روی دسکتاپ و استیم دک سازگار باشد.

جالب است بدانید که ولو ساخت دسته رسمی استیم خود را در سال 2019 متوقف کرد، بنابراین این همکاری نو با Hori قابل توجه است. در حال حاضر، این تنها دسته رسمی استیم است که در حال فراوری بوده و از طراحی نسبتا جالبی برخوردار است. این دسته در کنار دکمه هایی که در دسته های دیگر نیز دیده می شوند و به استاندارد این زمینه تبدیل شده اند، دارای دکمه های اختصاصی برای حالت Big Picture و منوی دسترسی سریع استیم است. این دسته در 31 اکتبر (10 آبان) با قیمت 50 دلار و در چهار رنگ زرد نئونی، بنفش نئونی، سفید و مشکی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: Gameindustry

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 تیر 1403 بروزرسانی: 14 تیر 1403 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2275

به "استفاده از دسته برای تجربه بازی ها در استیم بیشتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از دسته برای تجربه بازی ها در استیم بیشتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید