اطلاعات جدیدی از سیستم شخصیت و داستان های فرعی یاکوزا 8 منتشر شد

به گزارش مجله تور یک روزه، استودیوی Ryu Ga Gotoku به تازگی اطلاعات و اسکرین شات های جدیدی از بازی Like a Dragon: Infinite Wealth منتشر نموده که در آن داستان های فرعی و سیستم های مربوط به شخصیت را معرفی می نماید.

اطلاعات جدیدی از سیستم شخصیت و داستان های فرعی یاکوزا 8 منتشر شد

هشتمین نسخه از یاکوزا همانطور که انتظار می رفت، از نظر محتوا بزرگترین نسخه از آن محسوب می گردد و بدون شک در کنار داستان اصلی شاهد داستان ها و ماموریت های فرعی زیادی خواهیم. مدتی پیش بود که استودیوی سازنده اطلاعاتی از مینی گیم های متنوع بازی منتشر کرد و حال به بعضی از داستان های فرعی که می توانید با مردم هاوایی تجربه کنید، پرداخته است.

یکی از این داستان های فرعی شامل دختری می گردد که بالا و پایین برای کاسوگا قسم می خورد که مرغ خانگی محبوبش به وسیله یک بشقاب پرنده گرفته شده است. هرچند که پلیس و بقیه افراد حرف او را باور ننموده اند، اما کاسوگا ناامیدی او را دیده و موافقت می نماید که در جستجوی یوفو به او یاری کند. هنگامی که او پارک خاصی را که شایعه شده مکان مناسبی برای مشاهده بشقاب پرنده ها است کاوش می نماید، شاهد شناور شدن گاوی به سمت یک نور مرموز است.

در داستان فرعی دیگری آمده که کاسوگا در ساحل هاوایی در حال چرت زدن است اما وقتی از خواب بیدار می گردد، سرش مقداری احساس سنگینی می نماید. او با عجله به سمت مغازه ای می رود تا خود را آنالیز کند، اما متوجه می گردد که یک پرنده بالای سرش ساکن شده است. در حالی که این جوجه از تکان خوردن امتناع می نماید، کاسوگا باید سفری دیوانه وار در هاوایی را شروع کند تا دوباره او را به مادرش بازگرداند.

علاوه بر داستان های فرعی، استودیوی سازنده اطلاعاتی از سیستم شخصیت بازی نیز منتشر نموده است. شخصیت شما از شش ویژگی تشکیل شده است که شامل اشتیاق، اعتماد به نفس، جذابیت، مهربانی، هوش و استایل می گردد. این ها را می توان به وسیله داستان های فرعی، مینی گیم ها و موارد دیگر تقویت کرد. شما باید ویژگی های شخصیتی کاسوگا را برای بهبود توانایی های او، بدست آوردن کلاس ها یا جاب های نو، تعامل با افراد بیشتر و باز کردن رویدادهای نو تقویت کنید.

در این میان، باید ارتباط خود را با دوستانتان عمیق تر کنید و با هم به نبردها بپردازید. سطح پیوند (Bond Level) یک دوست، نشان دهنده اندازه نزدیکی آن ها با کاسوگا یا کیریو است. با رسیدن به سطوح پیوند خاص، می توانید کلاس های و توانایی های بیشتری را باز کنید. علاوه بر این، همراه شما از حملات زنجیره ای و ترکیبی مختلفی در نبرد استفاده می نماید که به شما رجحان بیشتری در برابر دشمنان می دهد. با گذراندن وقت با هم در رستوران ها، به اشتراک گذاشتن خنده هنگام قدم زدن در خیابان ها یا مینی گیم هایی مانند دارت و کارائوکه، روابط خود را تقویت کنید. از طرفی راه هایی مانند هدیه دادن به دوستان وقتی آن ها را در شهر می بینید نیز وجود دارد.

در طول رویدادهای مختلف، می توانید با یکی از دوستان خود صحبت کنید و هر چیزی از غذاهای مورد علاقه آن ها گرفته تا تفریح های غیرمنتظره آن ها را بیاموزید. هرچه پیوند شما عمیق تر باشد، جنبه نوی را از دوستان خود خواهید دید و در داستانی خاص به نام Drink Link، همه مسائل آن ها را خواهید شنید.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 دی 1402 بروزرسانی: 2 دی 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2264

به "اطلاعات جدیدی از سیستم شخصیت و داستان های فرعی یاکوزا 8 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از سیستم شخصیت و داستان های فرعی یاکوزا 8 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید