3 بازی کلاسیک بلیزارد در یک مجموعه منتشر شد

به گزارش مجله تور یک روزه، شرکت بلیزارد سه بازی های قدیمی خود را تحت عنوان مجموعه آرکیدی بلیزارد (Blizzard Arcade Collection) منتشر نموده. این بازی ها The Lost Vikings, Rock N Roll Racing و Blackthrone هستند و به مناسبت سی سالگی فعالیت شرکت بلیزارد منتشر شده اند.

3 بازی کلاسیک بلیزارد در یک مجموعه منتشر شد

همایش محبوب شرکت بلیزارد که بلیزکان (BlizzCon) نام دارد سال جاری به شکل آنلاین برگزار گردید و در این همایش شرکت بلیزارد بازی های مختلفی را به نمایش در آورد. سال جاری شرکت بلیزارد 30 ساله می گردد و به همین دلیل در جریان همایش معروف این شرکت یک مجموعه از بازی های قدیمی بلیزارد معرفی گردید.

به گفته مدیر شرکت بلیزارد بازی های موجود در این مجموعه در حقیقت ریشه های اولیه شرکت بلیزارد هستند و تأثیر مهمی در شکل گیری بازی های بعدی این شرکت مانند وارکرفت و دیابلو داشته اند. شرکت بلیزارد چند ویژگی جدید هم این به بازی های قدیمی اضافه نموده تا تجربه بهتری برای کاربران به ارمغان بیاید. بازی های داخل این مجموعه را هم می توان به شکل اصلی و هم با قابلیت های جدید تجربه کرد.

می توان دکمه های تمام بازی های این مجموعه را تغییر داد و همچنین امکان بازگشت در زمان تا سقف ده ثانیه در این بازی ها وجود دارد. بازی های The Lost Vikings و Blackthrone یک حالت تماشای ویژه نیز در خود دارند. این حالت تماشا به بازیکنان اجازه می دهد تا یک بازی ضبط شده را تماشا نمایند و در هر لحظه دلخواه کنترل شخصیت بازی را به دست گیرند. بازی های این مجموعه بجز Rock N Roll Racing را می توان در هر لحظه سیو کرد. همچنین مجموعه ای از محتوای اضافه از این بازی ها مانند آثار هنری، محتوای استفاده نشده و مصاحبه ها در این مجموعه قرار داده شده.

بازی The Lost Vikings روی کنسول های مختلفی منتشر شده و هر کدام از نسخه های این بازی ویژگی های مخصوص به خود را دارند. نسخه بهبودیافته این بازی که در مجموعه بازی های آرکید بلیزارد وجود دارد با ترکیب کردن این نسخه های مختلف ساخته شده. برای مثال گرافیک و صداگذاری این بازی از روی اولین عرضه بازی The Lost Vikings برداشته شده. از سمت دیگر، مراحل اضافه و حالت چند نفره دیگر نسخه ها هم به این نسخه بهبودیافته اضافه شده اند.

نسخه بهبودیافته بازی Rock N Roll Racing افکت های آب وهوایی جدیدی را در خود دارد. همچنین می توان این نسخه از بازی را به شکل چهارنفره بازی کرد. تعداد جاده های این بازی به 384 جاده افزایش یا فته اند و می توان این نسخه از بازی Rock N Roll Racing را با نسبت تصویر عریض بازی کرد. نسخه بهبود یافته این بازی علاوه بر موسیقی های اصلی، موسیقی ها و صداگذاری جدید هم با خود به همراه دارد.

در مقایسه با دو بازی دیگر، نسخه بهبودیافته بازی Blackthrone ارتقاهای چندانی ندارد. چند مکان جدید که فقط در نسخه 32-بیت بازی Blackthrone وجود داشتند به این نسخه اضافه شده اند. همچنین این نسخه از بازی یک نقشه دارد که مکان های پشت سر گذاشته شده را ثبت می نماید.

مجموعه بازی های آرکید بلیزارد به وسیله خریدن بسته های جشن سی سالگی شرکت بلیزارد که بین 20 تا 60 دلار قیمت دارند، برای کامپیوترهای شخصی قابل دریافت هستند. بازی کنان کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ می توانند این مجموعه را به شکل جداگانه با قیمت 20 دلار خریداری نمایند.

در ادامه می توانید تصاویر و تریلر مجموعه بازی های آرکید شرکت بلیزارد را تماشا کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1483

به "3 بازی کلاسیک بلیزارد در یک مجموعه منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 بازی کلاسیک بلیزارد در یک مجموعه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید