آخرین قیمت شکر ، ارزیابی قیمت ماکارونی

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران : رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان گفت : قیمت 6 هزار و 300 تومان را برای درب کارخانه شکر ثبت کردیم. قیمت گذاری برای انواع بسته بندی هم در چند روز آینده انجام خواهد شد.

آخرین قیمت شکر ، ارزیابی قیمت ماکارونی

به گزارش خبرنگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران ، عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف نمایندگان در حاشیه ستاد تنطیم بازار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بحث طبقه بندی و قیمت گذاری کالا را در مصوبات تنظیم بازار داشتیم و بنا شد تا تعدادی از کالا ها قیمت تثبیتی داشته باشند؛ این به معنای آن است که دستگاه های مرتبط با این حوزه باید آنالیز های لازم را انجام داده و مستندات خود را به سازمان حمایت ارائه نمایند؛ کارشناسان ما در این سازمان هم ارزیابی های لازم را انجام خواهند داد.

او گفت: قیمت بعضی کالا ها هم توسط اتحادیه ها و انجمن ها بر اساس ضوابط محاسبه شده و به سازمان حمایت ارجاع می گردد که در این سازمان با مستندات ارائه شده مطابقت داده و نتیجه نهایی در سامانه 124 درج می گردد. کالا هایی هم هستند که توسط خود واحد فراوریی قیمت گذاری شده و با ضوابط معین و تثبیت قیمت کنترل خواهد شد.

تابش اعلام کرد: اطلاعیه ای برای تغییر قیمت در بازار صادر نموده ایم که فراورینماینده و عرضه نمایندگان را موظف به اطلاع رسانی برای تغییر قیمت می نماید؛ باید مستندات ارایه شده در مورد لزوم افزایش قیمت را سازمان حمایت آنالیز کند. ارزیابی تغییر قیمت ماکارونی صورت گرفت و درباره لوازم خانگی هم افزایش قیمت های بدون فرایند را قبول نداریم و از ذینفعان این موضوع تقاضا داریم تا برای مدیریت قیمت و حمایت از فراوری به سازمان حمایت مراجعه نمایند. درباره شکر هم قیمت 6 هزار و 300 تومان را برای درب کارخانه ثبت کردیم. قیمت گذاری برای انواع بسته بندی هم در چند روز آینده انجام خواهد شد.

رئیس سازمان حمایت با اشاره به علت تاخیر توزیع شکر گفت: باید نظارت گردد که شکر های 4 هزار و 200 تومانی با قیمت مناسب در بازار عرضه گردد. هر هفته 5 قلم کالا به صورت ویژه مورد آنالیز قرار می گیرد.

او درباره دپوی خودرو های صفر کیلومتر توضیح داد: ما تا 3 خرداد 99 به پارکینگ دار ها و مالکان خودرو های صفر کیلومتر مهلت داده بودیم و بعد از این تاریخ دستگاه های نظارتی حضور خودروی بدون پلاک را احتکار می دانند. این موارد به سازمان تعزیرات ارجاع داده می گردد که در مرحله اول صاحب کالا را ملزم به عرضه با قیمت کارخانه خواهد نمود و در صورت تمکین نکردن به وسیله دستگاه های قضایی در اختیار خودروساز ها قرار می گیرد و در نهایت به وسیله قرعه کشی عرضه خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول خودرو به عنوان کالای مصرفی باید با مبنای قیمت کارخانه خرید و فروش گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 997

به "آخرین قیمت شکر ، ارزیابی قیمت ماکارونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت شکر ، ارزیابی قیمت ماکارونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید