3 شکایت تازه علیه توئیتر در هند ثبت شد

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، پلیس هند 3 شکایت نو علیه توئیتر ثبت و این شبکه اجتماعی را به جریحه دار کردن احساسات و ترویج هرزنگاری بچه ها متهم نموده است. این درحالی است که تنش میان توئیتر و مقامات هندی به شدت افزایش یافته است.

3 شکایت تازه علیه توئیتر در هند ثبت شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

پس از آنکه در صفحه مشاغل توئیتر استان های اوتار پرادش و مادایا پرداش خارج از نقشه هند نشان داده شدند، پلیس این استان ها از مانیش ماهشواری رئیس پلتفرم آمریکایی توئیتر در هند شکایت کردند.

اواخر روز گذشته هم پلیس دهلی نو در بیانیه ای اعلام نمود به علت وجود محتوای هرزنگاری و سواستفاده از بچه ها در توئیتر، شکایتی از این شبکه اجتماعی ثبت نموده است.

توئیتر در مورد شکایات مربوط به نقشه هند هیچ اظهار نظری ننموده، اما در مورد پرونده دهلی نو اعلام نمود به هیچ وجه محتوای سواستفاده جنسی از بچه ها در پلتفرمش را تحمل نمی کند.

شکایات پلیس در حالی علیه توئیتر ثبت شده که این شرکت در هفته های اخیر با نقدها شدیدی از سوی مقامات دولت هند روبرو شده است.

این تنش همراه نارضایتی درباره تحقیقات رگولاتوری از شرکت های فناوری آمریکایی مانند واتس اپ و آمازون فضای کسب وکار در یکی از بازارهای کلیدی فناوری در دنیا را ملتهب نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1691

به "3 شکایت تازه علیه توئیتر در هند ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 شکایت تازه علیه توئیتر در هند ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید