اختلال جهانی واتس اپ، اینستاگرام و فیسبوک را از دسترس خارج کرد

به گزارش مجله تور یک روزه، دسترسی میلیون ها کاربر به شبکه های اجتماعی و پیغام رسان های واتس اپ، اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر فیسبوک قطع شده است.

اختلال جهانی واتس اپ، اینستاگرام و فیسبوک را از دسترس خارج کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورونیوز، در پی بروز یک اختلال گسترده، دسترسی میلیون ها کاربر به شبکه های اجتماعی و پیغام رسان های واتس اپ، اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر فیسبوک قطع شد.

این اختلال نادر که همزمان در کشورهای مختلف جهان روی داده است، یکی از طولانی ترین وقفه های همزمان در خدمات دهی این شبکه ها طی سال های اخیر محسوب می گردد.

دلیل این اختلال هنوز معین نیست، هرچند یک سخنگوی فیسبوک گفته است این شرکت در جریان اتفاق پیش آمده است و متخصصان درصدد هستند مشکل را برطرف نمایند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیغام رسان های فیسبوک مسنجر و واتس اپ هر سه متعلق به شرکت فیسبوک هستند.

نهاد ناظر اینترنتی DownDetector که به طور تخصصی موارد ایجاد اختلال در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی را رصد می نماید می گوید اختلال در شبکه ها و پیغام رسان ها از حدود ساعت 17.30 به وقت اروپای غربی شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

قطع سرویس ها در منطقه ها بزرگی از جهان شامل آمریکا، اروپا و آسیا مشاهده شده است. بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی توییتر با هشتگ های instagramdown ،#facebookdown# و WhatsApp# بروز اختلال را گزارش نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1783

به "اختلال جهانی واتس اپ، اینستاگرام و فیسبوک را از دسترس خارج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال جهانی واتس اپ، اینستاگرام و فیسبوک را از دسترس خارج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید