کمپین 3500LIVE# فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به ایران رسید

به گزارش مجله تور یک روزه، کمپین 3500LIVE# فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) جهت طرح فراگیر ارتقای مهارت عمومی رانندگی به ایران رسید.

کمپین 3500LIVE# فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به ایران رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، بعد از پیوستن ستارگان مختلف دنیا از جمله رافائل نادال، آنتوان گریزمان، مایکل فاسبیندر، فارل ویلیامز، فلیپه ماسا، نیکو روزبرگ، وانسا لو و ... به کمپین 3500live# فدراسیون دنیای اتومبیلرانی (FIA)، حالا این کمپین بزرگ به ایران رسیده است. در ادامه همین جهت از ایران هم یک هنرمند و ورزشکار به عنوان سفیران این طرح به آن پیوستند.

بهرام رادان، سوپراستار سینمای ایران و برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر که در سال های گذشته به عنوان سفیر سازمان ملل در برنامه دنیای غذا و همینطور سفیر حمل مشعل المپیک زمستانی انتخاب شده بود، به عنوان نخستین سفیر و در کنار ایشان زهرا نعمتی، نخستین زن در تاریخ ورزش ایران که پیروز به کسب مدال طلا در سطح بازی های دنیای، المپیک و پارالمپیک شده است و همچنین یکی از 50 چهره تاثیرگذار ورزش دنیا در سال 2013 به انتخاب سایت رسمی کمیته ملی پارالمپیک و نامزد جایزه روز دنیای زن سال 2018 و بهترین کماندار پارالمپیکی دنیا در سال های 2016 و 2017 نیز به عنوان دومین سفیر طرح افزایش مهارت عمومی رانندگی کشور به این کمپین پیوستند.

در راستای همین کمپین به زودی آموزشگاه تلویزیونی به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدفواد صفاریان پور از شبکه سوم سیما و برنامه ای در فضای مجازی با نام race line به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان بر روی آنتن و شبکه های اجتماعی خواهد رفت .

این کمپین توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران با همکاری فدراسیون دنیای و با حمایت کمیسیون های فرهنگی و اصل نود مجلس، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، وزارت ورزش و جوانان، بیمه مرکزی، شبکه سوم سیما و دیگری نهادهای متولی در کشورمان طراحی و راه اندازی شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 571

به "کمپین 3500LIVE# فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به ایران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین 3500LIVE# فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به ایران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید