کاهش محدودیت ورود مسافران کاری و دانشجویان به ژاپن

به گزارش مجله تور یک روزه، این کارگروه همچنین درباره اجازه ورود به مدیران شرکت ها از آمریکا و اروپا مشروط به آن که سفر آنها برای مدت زمانی کوتاه و در غالب گروه های کوچک باشد صحبت خواهد نمود.

کاهش محدودیت ورود مسافران کاری و دانشجویان به ژاپن

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

دولت ژاپن در آستانه شروع گفت و گوها با 12 کشور و منطقه است تا رفت و آمد مسافران کاری با آنها را به صورت دوجانبه مجاز کند.

به گزارش ایرنا از تلویزیون دولتی ژاپن، کارگروه دولت این کشور با تشکیل جلسه ای در خصوص کاهش محدودیت های ورود اتباع خارجی به ژاپن که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال شده بحث و تبادل نظر کردند.

این کارگروه تصمیم گرفت در این زمینه با مقامات چین، کره جنوبی، تایوان، هنگ کنگ، ماکائو و مناطق دیگر که به نظر می رسد موارد ابتلا به ویروس کرونا در آنها تحت کنترل در آمده گفت و گوهایی را برگزار کند.

این کارگروه همچنین درباره اجازه ورود به مدیران شرکت ها از آمریکا و اروپا مشروط به آن که سفر آنها برای مدت زمانی کوتاه و در غالب گروه های کوچک باشد صحبت خواهد نمود.

علاوه بر آن، این کارگروه تایید کرد که به دانشجویان خارجی که پس از بازگشت به کشور زادگاه خود قادر به از سرگیری تحصیل در ژاپن نبوده اند به شرط رعایت یک سری اقدامات لازم مانند انجام آزمایش کرونا پیش از عزیمت از کشور خود، اجازه ورود مجدد داده خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1086

به "کاهش محدودیت ورود مسافران کاری و دانشجویان به ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت ورود مسافران کاری و دانشجویان به ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید