چگونه مغازه تعمیرات موبایل راه بیاندازیم؟

به گزارش مجله تور یک روزه، رپرتاژ آگهی -امروزه که استفاده از تلفن های همراه به دلیل کاربرد و مزایای بسیار آن افزایش پیدا نموده و فناوری های موبایل از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تخصصی تر شده است. این موارد باعث شده تا احتیاج به متخصصان تعمیرات موبایل برای تعمیر مسائل گوشی بیشتر احساس گردد.

چگونه مغازه تعمیرات موبایل راه بیاندازیم؟

جهت دریافت خدمات اجرای تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. تعمیرات جزئی و کلی ساختمان با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

افزایش تقاضا برای استفاده از موبایل و پیشرفت تکنولوژی های آن شغل تعمیرات موبایل را به یکی از مشاغل آینده دار تبدیل نموده است. بیشتر جوانان نیز با شناخت بازار کار این شغل درصدد ورود به این حرفه هستند. اما هر کسب وکاری حتی اگر هم ورود به آن آسان باشد، اصولی دارد که باید رعایت گردد. ورود به بازار کار تعمیرات موبایل نیز اصولی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

گذراندن دوره های تخصصی تعمیرات موبایل

پیچیده شدن تکنولوژی موبایل های امروزی تعمیرات موبایل را بسیار تخصصی نموده است. ورود به این شغل احتیاج به تحصیلات و مدرک دانشگاهی ندارد اما پیش از ورود به این شغل می بایست مهارت های مورد احتیاج را به وسیله شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل به دست آورید.

بسیاری از افراد تنها به مشاهده فیلم آموزشی و مطالعه جزوه و کتاب اکتفا نموده وارد بازار کار شده و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه شکست می خورند، در کلاس های تعمیرات موبایل به صورت تخصصی و زیرنظر اساتید متخصص و حرفه ای با صفر تا صد تعمیرات موبایل آشنا شده و مدت زمانی کوتاه اصول فنی و تخصصی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل را به دست می آورید.

اجاره کردن میز تعمیرات موبایل یا یک واحد کوچک

برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل می توانید یک میز تعمیرات موبایل در فروشگاه های موبایل و تعمیرات آن اجاره کنید و مشتریان خود را جذب نموده و مهارت و تخصص خود را بیشتر کنید.

همچنین می توانید مکانی را اجاره نموده و کار خود را شروع کنید. این شغل احتیاج به واحد عظیم نداشته حتی می توانید کار خود را با زیر پله ها در پاساژها شروع کنید.

توصیه ما به شما عزیزان اجاره میز تعمیرات موبایل است زیرا بسیاری از افراد کار تعمیرات موبایل گوشی خریداری شده را به همان مغازه ای که از آن خریداری نموده اند می سپارند.

در صورت اجاره مغاز توصیه می کنیم مغازه خود را در پاساژهای موبایل یا مکان های پر رفت و آمد هستند اجاره کنید.

هزینه راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل چقدر است؟

هزینه های راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل به چند بخش تقسیم می گردد. اولین هزینه، هزینه آموزش است که حداقل می بایست حدود یک میلیون تومان برای یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل پرداخت کنید. دومین هزینه، هزینه کسب جواز است که آن هم حدود 1 میلیون تومان است.

هزینه بعدی هزینه اجاره میز یا مغازه است که بسته به محل انتخابی متغییر می باشد. اما مهم ترین هزینه که می بایست در نظر بگیرید هزینه خرید ابزارهای تعمیرات موبایل است. ابزارهای تعمیرات موبایل گسترده می باشد و هزینه خریداری هر یک متفاوت می باشد. گیره برد، شابلون، لوپ، هیتر، دسته هیتر، دسته هویه، نازل، پیچ گوشتی، منبع تغذیه، کابل پاور، کابل تست شوکر، مولتی متر، سیم قلع کش، خمیر قلع، چسب نسوز، لامپ یووی، اسپری فرز، عایق برد، کاردک، سشوار صنعتی، اسیلوسکوپ، سیم چین، فن و هواکش بعضی از مهم ترین ابزارهای مورد احتیاج برای تعمیرات موبایل است.

کلاس تعمیرات موبایل کجا برویم؟

همانطور که اشاره شد یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل و شرکت در دوره های آن اولین و مهم ترین مرحله برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل است. آکادمی فنی برق یکی از بهترین آکادمی های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای اقدام به برگزاری دوره های عملی و تخصصی تعمیرات موبایل می پردازد. این آکادمی زیر نظر اساتید با تجربه تعمیرات موبایل دوره های فوق را برگزار نموده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می کند.

کارآموزان در دوره های موبایل این آکادمی به صورت عملی و با در اختیار داشتن موبایل و ابزارهای آن کلیه مطالب آموزشی را تمرین نموده و بدون استرس وارد بازار کار می شوند.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای، ارائه خوابگاه، پشتیبانی نامحدود پس از خاتمه دوره آموزشی، امکان بازآموزیی رایگان دوره آموزشی، امکان دریافت مشاوره رایگان بازارکار بعضی از مزایای شرکت در دوره های تعمیرات موبایل این آکادمی است.

آکادمی فنی برق علاوه بر دوره های تعمیرات موبایل دوره های متعدد دیگری را برگزار می کند. آموزش تعمیر پکیج، آموزش برق صنعتی ، آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش دوربین مدار بسته، آموزش برق ساختمان بعضی از دیگر دوره های برگزار شده در این آکادمی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی این آکادمی به وب سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه نموده یا با شماره 02166121029 تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه این آکادمی برخوردار شوید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1217

به "چگونه مغازه تعمیرات موبایل راه بیاندازیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه مغازه تعمیرات موبایل راه بیاندازیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید