چاپ چهار کتاب قصه فاخر فرهنگ شهروندی برای بچه ها شیرازی

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اعلام این خبر، گفت: در ادامه چاپ کتاب های آموزش فرهنگ شهروندی به بچه ها در قالب شعر و داستان در سال گذشته، جلد دوم این کتاب ها در فروردین 1400 به چاپ رسیده است که در مناسبت های زمانی و موضوعی در اختیار بچه ها شیرازی قرار خواهد گرفت.

چاپ چهار کتاب قصه فاخر فرهنگ شهروندی برای بچه ها شیرازی

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

فرزاد صدری با تأکید بر لزوم آموزش فرهنگ شهروندی از سنین کودکی و از بستر خانواده، تشریح کرد: کتاب ها توسط نویسندگان مطرح حوزه ادبیات کودک قصه پردازی شده و تصویرگری آنها نیز با جدیدترین و جذاب ترین روش های تصویرسازی هنری انجام گرفته است.

وی گفت: با توجه به اهمیت آموزش فرهنگ آپارتمان نشینی به ویژه برای بچه ها، جلد اول کتاب کوچی و ماجراهایش در قالب شعر برای گروه سنی الف و ب در 1000 نسخه به چاپ رسید.

به گفته صدری، کوچی و ماجراهایش یک مجموعه 5 جلدی با موضوعات فرهنگ آپارتمان نشینی، فضای سبز، محیط زیست و هوای پاک، ایمنی و آتش نشانی، فرهنگ ترافیک و حمل و نقل است که رودابه حمزه ای شاعر و فائزه تقی زاده تصویرگر آن است.

وی ادامه داد: همچنین جادوی سیاه آشغال خور نیز با موضوع پسماند و بازیافت به نویسندگی الهام مزارعی و تصویرگری لیلا حیدری برای گروه سنی ب به چاپ رسیده است. پیش تر جلد اول این کتاب با عنوان جادوگران شهرآشوب با موضوع حفظ و نگهداری از اموال عمومی شهر چاپ شده بود و جلد سوم نیز با عنوان آتشخوارهای جادو شده با موضوع آشنایی بچه ها با نکات ایمنی و آتش نشانی تا خاتمه بهار 1400 به چاپ خواهد رسید.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: جلد دوم مجموعه داستانی ماجراهای غولی غولا و سروناز نیز با موضوع هوای پاک منتشر شده است. جلد اول این مجموعه سال گذشته با موضوع آشنایی بچه ها با پرداخت عوارض و مشارکت در ساختن شهری زیبا، ویژه گروه سنی ب به چاپ رسیده بود. جلد سوم این مجموعه نیز با موضوع همسایه مداری با عنوان غول همسایه آزار در دست چاپ و انتشار است. مجموعه غولی غولا و سروناز توسط فاطمه فروتن اصفهانی، نوسینده خوب حوزه کودک و نوجوان در شیراز نوشته شده و لیلا حیدری نیز تصویرگری آن را بر عهده داشته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1521

به "چاپ چهار کتاب قصه فاخر فرهنگ شهروندی برای بچه ها شیرازی" امتیاز دهید

1 کاربر به "چاپ چهار کتاب قصه فاخر فرهنگ شهروندی برای بچه ها شیرازی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ چهار کتاب قصه فاخر فرهنگ شهروندی برای بچه ها شیرازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید