پیگیری شرایط برادران عالمیان در فرانسه، دردسرهای رفتن به محل تمرین

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، از زمانی که استارت شروع مسابقات باشگاهی تنیس روی میز در فرانسه زده شد، چند هفته می گذرد با این حال نوشاد و نیما عالمیان که لژیونرهای ایرانی این رقابت ها هستند به دلیل لغو پی در پی مسابقات نتوانسته اند طبق برنامه دیدارهای باشگاهی خود را دنبال نمایند.

پیگیری شرایط برادران عالمیان در فرانسه، دردسرهای رفتن به محل تمرین

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

ضربه ای که ملی پوشان فرانسه به برادران عالمیان زدند

لغو ملاقاتهای باشگاهی تنیس روی میز فرانسه به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در میان بازیکنان شرکت نماینده بوده است. ظاهراً در جریان برپایی اردوی تیم ملی تنیس روی میز فرانسه چند نفر از اردونشینان به کرونا مبتلا شده اند. حضور این بازیکنان در تمرینات باشگاهی آلوده شدن هم تیمی های آنها را به همراه داشته و همین مسئله باعث تصمیم برگزارنمایندگان لیگ مبنی بر تعویق بعضی بازی ها شده است.

بر همین اساس نوشاد و نیما عالمیان تا به امروز حضوری در میادین باشگاهی تنیس روی میز فرانسه نداشته اند. البته نیما عالمیان که لژیونر تیم رومانا در لیگ دسته اول است با این تیم یک بازی در هفته اول برگزار کرد که طی آن با نتیجه سه بر یک پیروز شد. طبق برنامه قرار است نیما و هم تیمی هایش ملاقاتهای خود در هفته دوم و سوم را به ترتیب 18 و 24 نوامبر برگزار نمایند البته اگر مجدداً با لغو بازی ها روبرو نشوند.

نوشاد عالمیان اما تا به امروز یک ملاقات هم با تیم باشگاهی خود انجام نداده است. نوشاد برای دومین سال متوالی با تیم دسته دومی تورین در لیگ تنیس روی میز فرانسه شرکت دارد. این تیم طی هفته های گذشته هیچ ملاقاتی برگزار ننموده اما قرار است امروز آدینه به شرط فراهم بودن شرایط اولین ملاقات خود را در لیگ دسته دوم برگزار کند.

تمرین با تایید پلیس

با این شرایط نوشاد و نیما عالمیان طی هفته های گذشته فقط درگیر تمرین بوده اند آن هم با محدودیت های کرونایی؛ فرانسه به دلیل افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا به یکی از کانون های شیوع این ویروس در اروپا تبدیل شده و همین مسئله باعث اعمال محدودیت های شدیدی در این کشور شده است.

به همین علت این رفت و آمد نوشاد و نیما عالمیان به محل تمرینات شان همراه با تمهیدات پلیسی انجام می گردد. آنها برای خروج از منزل و رفتن به سالن باید نامه معتبر و مورد تایید که نشان دهنده عضویت آنها در تیم باشگاهی شان است را در اختیار پلیس قرار دهند تا اجازه تردد در خیابان را پیدا نمایند.

نوشاد عالمیان: شرایط خوبی نداریم

نوشاد عالمیان در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص شرایط تمرینی این روزهای خود که تحت تاثیر محدودیت های کرونایی فرانسه سخت تر شده شرح داد و گفت: شرایط خوب نیست به خصوص که فقط تمرین می کنیم بدون اینکه ملاقاتی تا به امروز برگزار نموده باشیم.

وی توضیح داد: برای تمرین هم باید به محل سالن برویم که خیلی راحت و بی دغدغه نیست. رفت و آمد در سطح شهر بدون دلیلی که مورد تایید و قبول پلیس فرانسه باشد، امکان پذیر نیست. برای خروج از منزل باید نامه لازم را به پلیس ارائه دهیم تا اجازه تردد را به ما بدهند در غیر این صورت با دردسر روبرو می شویم.

این ملی پوش تنیس روی میز و برادر عظیم تر نیما عالمیان گفت: برگزاری لیگ فرانسه در این شرایط کرونایی سخت شده است. ملاقاتها هم که باید بدون تماشاگر باشد. در کل شرایط خیلی ایده آل نیست اما باید با آن کنار آمد.

نوشاد عالمیان تاکید نمود: طی این مدت کوشش مان این بوده که با وجود همه محدودیت ها و سختی های تردد، تمریناتمان را به موقع انجام دهیم تا حداقل از آمادگی نسبی دور نشویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1235

به "پیگیری شرایط برادران عالمیان در فرانسه، دردسرهای رفتن به محل تمرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری شرایط برادران عالمیان در فرانسه، دردسرهای رفتن به محل تمرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید