نقشه زیرکانه نیمار برای کشاندن لیونل مسی به پاریس!

به گزارش مجله تور یک روزه، نیمار به شدت علاقمند است دوباره فصل بعد با لیونل مسی همبازی گردد.

نقشه زیرکانه نیمار برای کشاندن لیونل مسی به پاریس!

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نیمار روز چهارشنبه و پس از پیروزی پاری سن ژرمن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برابر منچستر یونایتد مدعی شد که علاقمند است فصل آینده دوباره در کنار لیونل مسی بازی کند. این دو ستاره تکنیکی در گذشته چهار سال در نیوکمپ با یکدیگر هم تیمی بودند و حالا اخباری در خصوص احتمال انتقال مسی به پاری سن ژرمن منتشر شده است.

اما نشریه اسپورت مدعی شد آینده نیمار به نوعی به لیونل مسی بستگی خواهد داشت. ستاره برزیلی تا سال 2022 با پی اس جی قرارداد دارد و باشگاه فرانسوی منتظر تصمیم او در خصوص تمدید قرارداد برای سالهای آینده است.

به نظر می رسد نیمار به مدیران پاری سن ژرمن گفته که اگر آنها بتوانند مسی را راضی به انتقال به پاریس نمایند، او نیز قراردادش را با تیم متمول فرانسوی تمدید خواهد نمود. قرارداد مسی با بارسا در ژوئن سال 2021 به سرانجام می رسد و هر تیمی که قادر به پرداخت دستمزد هنگفت این بازیکن باشد، می تواند بهترین گلزن تاریخ بارسلونا را با قراردادی آزاد و به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

لیونل مسی 33 ساله از ژانویه به بعد در مذاکره رسمی و قانونی سایر باشگاه ها آزاد است. او در ماه اگوست برای اولین بار مدعی شد که می خواهد بارسا را ​​ترک کند و البته در نهایت عدم تمایل به درگیری حقوقی با مدیران باشگاه مسی را از این تصمیم منصرف کرد. در حال حاضر هیچ کس نمی داند تصمیم نهایی ستاره آرژانتینی چه خواهد بود، اما در حال حاضر به نظر می رسد آینده او در جای دیگری خارج از نوکمپ رقم خواهد خورد. مگر اینکه رئیس جدید باشگاه که در 24 ژانویه انتخاب خواهد شد، بتواند مسی را به ماندن متقاعد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1277

به "نقشه زیرکانه نیمار برای کشاندن لیونل مسی به پاریس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه زیرکانه نیمار برای کشاندن لیونل مسی به پاریس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید