فرانک لمپارد: کپا مقابل کراسنودار فیکس خواهد بود

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرگزاری خبرنگاران- فرانک لمپارد از شرایط چلسی برای آخرین ملاقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می گوید.

فرانک لمپارد: کپا مقابل کراسنودار فیکس خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد در مورد شرایط بازیکنان چلسی پیش از ملاقات با کراسنودار مطالبی را مطرح کرد. به نقل از Football London، تیم های چلسی و کراسنودار روز سه شنبه و از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم استمفورد بریج به مصاف هم می رود. فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و مطالبی را مطرح کرد.

شرایط زیاش و اودوی

قرار است امروز از زیاش اسکن گرفته گردد و پس از آن اطلاعات بیشتری در مورد شرایطش به ما خواهد رسید؛ اینطور نیست که احساس کنم اوضاع خوب و رو به راه دارد. مصدومیت شدیدی به نظر می آمد و امیدوارم از نوغ خفیف باشد؛ دوری طولانی مدت؟ نه همچین نگرانی ندارم. هادسون اودوی مشکل همسترینگ دارد و در بازی فردا غایب خواهد بود.

مدعی بودن چلسی

حرف های کلوپ در مورد مدعی بودن چلسی؟ فکر نمی کنم ما زیاد به این موضوع فکر کنیم. منچسترسیتی و لیورپول یک ترکیب فوق العاده ساخته اند و بقیه تیم ها هم در کورس هستند. چلسی در فرم خوبی دارد اما ما بازیکنان تازه واردی داریم و از طرفی دیگر منچسترسیتی و لیورپول مدتی طولانی است که در حال کسب موفقیت بوده اند؛ جایگاهی که ما کوشش می کنیم به آن برسیم.

از دست رفتن نوار کلین شیت

چند بازی توانستیم کلین شیت هایی انجام دهیم و می دانیم که این یک نقظه قوت مضاعف برای ما بود. در بازی مقابل لیدز به خوبی کار را آغاز کردیم اما گل خوردیم. ولی در هر صورت برنامه مان را عوض نکردیم و این یعنی به کاری که انجام می دهیم اطمینان داریم.

طرفداران میلوال

اقدام طرفداران میلوال؟ نمی خواهم در مورد دیگر باشگاه ها نظر بدهم، اما در چلسی هنگامی که بازیکنان زانو زدند، طرفداران آغاز کردن به دست زدن. این یعنی باشگاه فوتبال چلسی.

هدف از بازی فردا

به دست آوردن آمادگی بیشتر؛ البته امیدوارم مصدوم هم ندهیم. دلم می خواهد نگرش درست را (در تیمم) ببینم.

کپا در ترکیب اصلی حضور دارد

کپا در ترکیب ابتدایی حضور دارد. شرایطی که او اکنون دارد با مندی متفاوت است و به نگرش و نحوه بازی ارتباط دارد. کپا در تمرینات عالی عمل می نماید و هیچ ترسی از بازی دادن به او ندارم. رابطه اش با مندی؟ کاملا از او پشتیبانی نموده است و من این را به چشم خودم دیدم. دروازه بان ها باید مثل یک گروه باعث ارتقا سطح یکدیگر شوند.

تیمو ورنر

نگرانی در مورد تیمو ندارم. او همین حالا هم تاثیر بزگری در تیم گذاشته است. او شانس های گلزنی زیادی برای تیم به وجود آمده و در راستا تبدیل شدن به یک بازیکن عظیم برای چلسی است. فکر نمی کنم اتفاقات ملاقات آلمان و اسپانیا تاثیری روی او گداشته باشد؛ آن تنها یک لحظه بود.

بیلی گیلمور

انتقال قرضی بیلی گیلمور؟ بیلی فردا در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت و نمی خواهم تا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی به این موضو فکر کنم. ما گزینه هایی روی میز داریم اما آنها به سادگی می توانند تغییر نمایند. او کاملا آماده است؛

اوضاع کای هاورتس

در کای علائم شدید کرونا وجود داشتند. برای او کمی زمان برد تا رو به راه گردد. قبل از مثبت شدن تستش، در فرم بسیار خوبی قرار داشت. داشتم از نمایش هایش لذت می بردم که کووید 19 این لذت را کوتاه کرد. نه تنها هیچ نگرانی در مورد اوضاع کای ندارم؛ کاملا برعکس. او قرار است برای من و دنیای فوتبال تبدیل به بازیکن عظیمی گردد. کمی به بازیکنان برای تطابق با شرایط لیگ برتر زمان می دهم اما فکر می کنم تا حالا او خیلی عالی بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1341

به "فرانک لمپارد: کپا مقابل کراسنودار فیکس خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانک لمپارد: کپا مقابل کراسنودار فیکس خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید