آنچلوتی: پاری سن ژرمن تیم برتر میدان بود، هنوز بازی برگشت مانده است

به گزارش مجله تور یک روزه، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که تیمش در شب شکست خارج از خانه برابر پاری سن ژرمن، ضعیف تر از میزبان فرانسوی بازی نموده است.

آنچلوتی: پاری سن ژرمن تیم برتر میدان بود، هنوز بازی برگشت مانده است

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی پس از باخت یک بر صفر شب گذشته (سه شنبه) شاگردانش در خانه پاری سن ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: خوب بازی نکردیم. پاری سن ژرمن تیم برتر میدان بود اما این فقط بازی رفت بود. بازی سرنوشت ساز که در استادیوم ما برگزار خواهد شد، هنوز به جای مانده است. پاسکاری توپ میان بازیکنان ما جالب نبود. نتوانستیم از زیر پرس حریف خارج شویم و همین موضوع مشکلاتی را برای ما به وجود آورد.

وی با تمجید از زننده تنها گل بازی در دقیقه سوم وقت های تلف شده نیمه دوم اضافه نمود: کیلیان امباپه برترین بازیکن حال حاضر اروپا است. او در این بازی نقشی مشخص کننده داشت. البته ما هم آنطور که خودمان را آماده نموده بودیم و می خواستیم، بازی نکردیم اما همانطور که گفتم هنوز بازی برگشت به جای مانده است. یک نبرد حذفی طولانی را شاهد خواهیم بود.

کارلتو تأکید کرد: با حمایت طرفداران مان در برنابئو، ملاقات برگشت می تواند یک بازی کاملاً متمایز باشد. در آن مسابقه باید بیش از این بازی روی حریف فشار بیاوریم، بیشتر توپ بگیریم و در رد و بدل کردن آن دقیق تر باشیم. در این بازی ضعف های زیادی داشتیم و به همین علت کارمان را سخت کردیم. برای ملاقات برگشت دو بازیکن مان را (به علت دو اخطاره شدن) از دست دادیم اما کارت های زردی که به آنها نشان داده شد سختگیرانه بود و این همان چیزی بود که در کنار زمین به داور مسابقه هم گفتم. با این حال برای بازی برگشت دو بازیکن خوب را جایگزین آنها می کنیم.

ملاقات برگشت رئال مادرید و پاری سن ژرمن 18 اسفند در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1976

به "آنچلوتی: پاری سن ژرمن تیم برتر میدان بود، هنوز بازی برگشت مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: پاری سن ژرمن تیم برتر میدان بود، هنوز بازی برگشت مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید