ورود 30 هزار تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران : به گزارش خبرنگاران به نقل از ایکوپرس؛ مدیر عملیات فروش ایران خودرو از نوسازی و عرضه دست کم 30 هزار دستگاه خودروی تاکسی در سال جاری خبر داد.

ورود 30 هزار تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی

علیرضا اسگوئی مدیر عملیات فروش ایران خودرو افزود: با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در قرارداد با اتحادیه تاکسیرانی امسال دست کم 30 هزار دستگاه تاکسی نوسازی خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از پنج هزار دستگاه خودروی سمند و پژو 405 با کاربری تاکسی تولید شده و در انتظار معرفی واجدین شرایط برای صدور پیش فاکتور است.

اسگوئی افزود: از ابتدای امسال تا به امروز 600 متقاضی از سوی اتحادیه تاکسی رانی جهت ثبت نام و تحویل خودرو به ایران خودرو معرفی شده است.

وی با بیان این که با اعلام قیمت های رسمی فروش محصولات، ثبت نام آغاز شده، افزود: از ابتدای خرداد ماه ثبت نام خودروهای تاکسی بدون وقفه در حال انجام است و به منظور اجرای فرآیند نوسازی، فهرست نفرات به اتحادیه تاکسی رانی درون شهری کشور ارسال شده و پس از ایجاد کد رهگیری، امکان صدور پیش فاکتور در نمایندگی های مجاز ایران خودرو میسر خواهد شد.

اسگوئی گفت: فرایند ثبت نام به صورت مستمر توسط متولیان در حال انجام است و به زودی صدور پیش فاکتور خودروهای تاکسی متقاضیان طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده آغاز خواهد شد.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو، با اشاره به تاخیر یک ماهه اجرا شده در ثبت نام متقاضیان به دلیل تاخیر در اعلام قیمت فروش محصولات از سوی مراجع مربوطه گفت: طرح های فروش با یک ماه وقفه اردیبهشت، در خردادماه از سر گرفته شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1642

به "ورود 30 هزار تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 30 هزار تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید