ورود سامانه بارشی تازه به کشور از دوشنبه آینده

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرگزاری خبرنگاران-کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود سامانه بارشی نو از سمت غرب و جنوب غرب، از روز دوشنبه 11 بهمن 1400بارش ها مجدد در نیمی از کشور آغاز می شود.

ورود سامانه بارشی تازه به کشور از دوشنبه آینده

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، خانم فریبا گودرزی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا ورود سامانه بارشی تازه به کشور، هوای سرد در اغلب منطقه ها کشور ماندگار باشد.

وی اضافه کرد: با ورود سامانه بارشی، مجدد سرمای هوا تشدید خواهد شد و هوای سرد در غرب، جنوب غرب و شمال کشور تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود سامانه بارشی تازه، روز سه شنبه برای منطقه های از جمله خوزستان، شمال بوشهر، استان فارس، جزایر شمالی خلیج فارس، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: به علت ماندگاری هوای سرد و کاهش بارش ها، از امروز بازگشت آلودگی هوا را به شهر های صنعتی خواهیم داشت.

به گفته گودرزی، امروز نیز منطقه های از چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب بوشهر و سواحل خزر بارانی خواهد بود و بارش ها به شکل پراکنده و همراه با وزش باد ادامه دارد.

وی اضافه کرد: سامانه بارشی امروز از سمت شرق از کشور خارج می شود، اما با ماندگاری هوای سرد در کشور تا ورود سامانه بارشی بعدی روبرو هستیم که لازم است کشاورزان به هشدار های سازمان هواشناسی در این هفته توجه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1951

به "ورود سامانه بارشی تازه به کشور از دوشنبه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی تازه به کشور از دوشنبه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید