هنرمند استان خراسان شمالی سفر با خودروی شخصی به 12 کشور دنیا را آغاز کرد

به گزارش مجله تور یک روزه، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، هنرمند استان خراسان شمالی سفر با خودروی شخصی به 12 کشور دنیا را آغاز کرد.

هنرمند استان خراسان شمالی سفر با خودروی شخصی به 12 کشور دنیا را آغاز کرد

حامد مطران لوئی، هنرمند و فعال جهانگردی چهارشنبه 30 فروردین 1402 به عنوان سفیر فرهنگ و هنر ایران زمین، با شعار هنر برای صلح و دوستی سفر خود را شروع کرد.

وی با اتومبیل شخصی خود که بدنه آن حاوی نمادها و تصاویری از جاذبه های تاریخی و آثار باستانی کشورمان است، از کشورهای متعددی شامل ترکیه، بلغارستان، صربستان، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، اسلواکی و ایتالیا عبور خواهد نمود.

حامد مطران لوئی در مورد اهداف این پیمایش که تا اواخر اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: کوشش برای مقابله با ایران هراسی در مجامع مختلف، ارائه تصویری درست و واقعی از اندازه امنیت و ظرفیت های موجود در کشورمان در سطح بین المللی، معرفی هنر، فرهنگ غنی و تمدن کهن ایران به مردمان کشورهای مسیر از مهمترین اهداف شروع و انجام این سفر است.

وی ادامه داد: در این سفر با کنسولگری ها، شهرداری ها و سفارتخانه ها جلساتی خواهیم داشت و اقلام فرهنگی و تبلیغاتی از جاذبه های ایران، بروشورهای پرتال ویزیت ایران که با 6 زبان زنده جهان در دسترس عموم واقع شده است، هدایای ویژه و صنایع دستی ایران را به منظور ایجاد تعامل سازنده و تبادل جهانگرد ارائه خواهیم کرد.

مطران لوئی درباره هزینه های این سفر بین المللی گفت: با شرکت در نمایشگاه های صنایع دستی و فرهنگی که در کشورها و شهرهای هدف برگزار می گردد و ارائه هنرهای سنتی و صنایع دستی شهر بجنورد و استان خراسان شمالی، در کنار معرفی این هنرها، بخشی از هزینه های سفر را تأمین میکنم.

به همین دلیل، شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فلورانس در ایتالیا یکی از برنامه های اصلی این سفر است.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک، همه ملتها با شناخت درست و واقعی از ایران، کشورمان را به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر خود قرار دهند.

این هنرمند و فعال جهانگردی کشورمان پس از ایتالیا و در مسیر بازگشت، از کشورهای سوئیس، یونان، فرانسه و آلمان نیز عبور خواهد نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2195

به "هنرمند استان خراسان شمالی سفر با خودروی شخصی به 12 کشور دنیا را آغاز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمند استان خراسان شمالی سفر با خودروی شخصی به 12 کشور دنیا را آغاز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید