نام نویسی از داوطلبان فاز 3 واکسن برکت در آیگپ

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرگزاری خبرنگاران- پلتفرم آیگپ به عنوان یکی از بستر های نام نویسی از داوطلبان مرحله سه مطالعات کارآزمایی بالینی واکسن کرونا کوو ایران برکت معرفی گشت.

نام نویسی از داوطلبان فاز 3 واکسن برکت در آیگپ

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سید رضا مظهری رییس سامانه 4030 در این باره گفت: با توجه به اینکه در مرحله نخست، اثربخشی واکسن کوو ایران برکت بر روی افراد دریافت کننده 5 میکروگرم، بیش از 90 درصد بوده است، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آغاز فاز سوم غربالگری واکسن کوو ایران برکت خبر داد.

وی اضافه کرد: بر این اساس یکی از راه های نام نویسی و غربالگری این واکسن در آیگپ است و علاقه مندان می توانند علاوه بر نسخه اندروید و آی او اس از طریق نسخه وب آیگپ نیز اقدام به نام نویسی کنند.

مظهری با اشاره به اینکه برای نام نویسی، کد ملی کاربران جهت احراز هویت الزامی است گفت: در این مرحله تزریق بر روی جامعه آماری 20 هزار نفری صورت می پذیرد.

وی در خصوص نحوه نام نویسی واکسن کوو ایران برکت اضافه کرد: داوطلبان برای نام نویسی کافی است وارد پلتفرم آیگپ شده سپس به بخش آیلند مراجعه و وارد سرویس مربوط به واکسن کوو ایران برکت شوند. پس از تایید توافق نامه در مرحله بعدی می بایست اطلاعات خود را وارد کنند.

رئیس سامانه 4030 گفت: در این مرحله نیاز است تا تمام موارد خواسته شده شامل اطلاعات فردی و پزشکی را به درستی تکمیل کنند. برخی از سوالات به صورت چند گزینه ای و برخی دیگر تشریحی هستند. پس از ثبت تمامی اطلاعات کد پیگیری برای هر کاربر در آیگپ ارسال می شود.

رئیس هیئت مدیره برکت تل شرایط داوطلبان برای حضور در آزمایش بالینی را حضور نیافتن در سایر مطالعات بالینی شرکت های تولید کننده واکسن، محدوده سنی 18 تا 75 سال و ویژگی هایی به لحاظ سلامت جسمانی مطرح نمود.

داوطلبان نام نویسی شده در صورتی که برای غربالگری مورد تایید قرار بگیرند، زمان مراجعه به آزمایشگاه به همراه نام مرکز درمانی جهت انجام تست های بالینی مشخص و برای داوطلب از طریق آیگپ ارسال خواهد شد.

پس از انجام تست های فوق طی یک سال تمام علائم بالینی داوطلب چک خواهد شد تا از نتایج عملکرد واکسن اطمینان حاصل شود.

سید رضا مظهری خاطر نشان کرد: داوطلبان برای نام نویسی و درج اطلاعات تکمیلی خود اگر تا به حال نسبت به نصب پلتفرم آیگپ اقدام نکرده اند می توانند از طریق استور های ایرانی و یا شماره گیری #10*4030* اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1584

به "نام نویسی از داوطلبان فاز 3 واکسن برکت در آیگپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام نویسی از داوطلبان فاز 3 واکسن برکت در آیگپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید