ناراحتی همسر مسی از آغاز کار لئو

به گزارش مجله تور یک روزه، مسی با خاطره بدی از پاریس جدا شد. لئو در تابستان شانس بازگشت به تیم سابقش بارسلونا را داشت اما در نهایت به گفته خودش تصمیم گرفت که زندگی آرام تر و کم استرس تری را تجربه کند و راهی اینتر میامی شد تا در جایی بازی کند که فشار فوتبال در آن خیلی کمتر است.

ناراحتی همسر مسی از آغاز کار لئو

البته به نظر می رسد که زندگی در میامی برای خانواده مسی خوشایند نیست. آنتونلا روکوتزو همسر مسی پس از ورود به میامی، تصویری از این شهر منتشر کرد و نوشت: یک آغاز نو. اما نکته عجیب این بود که از شکلک قلب در کنار شکلک یک چهره ناراحت و بغض نموده استفاده نموده است. در حقیقت بعضی تصور می نمایند که همسر مسی با این شکلک می خواسته نشان بدهد که از حضور در میامی راضی نیست و ترجیح می داده که در جای دیگری زندگی کند.

البته همسر مسی در میامی تنها نخواهد بود چرا که النا گالرا همسر سرجیو بوسکتس نیز در ماه های آینده در کنارش خواهد بود. شایعاتی در خصوص پیوستن سوارز به اینتر میامی نیز وجود داشت که محقق نشد. در حقیقت همسران مسی و سوارز رابطه خوبی با هم داشتند و قطعا همسر لئو خیلی دوست داشت که سوفیا بالبی را هم در کنار خود در میامی داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2230

به "ناراحتی همسر مسی از آغاز کار لئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی همسر مسی از آغاز کار لئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید