معرفی بهترین خودروهایی که در سال 98 رونمایی شدند

به گزارش مجله تور یک روزه، در این گزارش فهرستی از برترین اتومبیل هایی که در سال 98 معرفی و عرضه شدند تهیه شده است.

معرفی بهترین خودروهایی که در سال 98 رونمایی شدند

به گزارش خبرنگار ، سالانه خودروهای زیادی از سوی شرکت های عظیم و کوچک در بازار جهانی عرضه می شوند و تمامی این شرکت ها همیشه سعی می نمایند با ساخت خودروهای متفاوت و خاص از باقی خودروسازان پیروز تر عمل نمایند.

هر چند سال یک موج جدید در بین این کارخانه ها شکل می گیرد و باعث می گردد اتومبیل ها راستا متفاوتی را شکل دهند. طی سال های گذشته ساخت خودروهای پلاگین هیبریدی و تمام هیبریدی رونق بسیاری داشته و می توان دید تمامی شرکت ها سعی دارند تا چنین اتومبیل هایی را به جهان عرضه نمایند.

در سال 97 شرکت Jaguar اولین اتومبیل هیبریدی خود را به بازار عرضه کرد و در ادامه اتومبیل های الکتریکی بیشتری پا به نمایشگاه ها گذاشتند. این امر تا سال 98 نیز ادامه داشت و همچنان راستا خود را طی می نماید. با این حال چنین اتفاقی به معنی خاتمه ساخت اتومبیل های بنزینی نبوده است. در این گزارش ما نگاهی داریم به اتومبیل های زیبایی که در سال 98 به بازار جهانی معرفی گشتند و باعث خوشحالی علاقه مندان خودرو شدند.

اتومبیل Aston Martin Valkyrie دارای موتور تنفس طبیعی Cosworth V12 با قدرت 1000 اسب بخار و دور موتور 11100 آر پی ام است. این اتومبیل توانست به یکی از برترین های سال 98 تبدیل گردد. شرکت استون مارتین همچنین مدل های هیبریدی از این خودرو ساخت و قدرت آن ها را به 1160 اسب بخار رساند. این شرکت تنها 150 مدل از اتومبیل مذکور را به جهان عرضه کرد و میزان خاص بودن آن را به تمامی اشخاص و هواداران ثابت کرد.

جوک از تمامی جهات خودرویی تمام عیار است و می تواند با ویژگی های خاص خود مشتریان زیادی را جذب کند. سیستم صوتی و تصویری Bose، طراحی داخلی زیبا، سیستم های ایمنی هوشمند، موتور سه سیلندر توربوشارژ با ظرفیت 1.0 لیتر و قدرت 117 اسب بخار و جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک بخشی از ویژگی های نیسان جوک است.

مهندسان نیسان در طراحی این خودرو به تمامی جزئیات دقت نموده و اتومبیل زیبا و جذاب را فراوری نموده اند. نیسان جوک جدید نسبت به نسل های قبلی خود تغییرات تقریبا زیادی را چه در نمای بیرونی و چه در طراحی داخلی تجربه نموده است. کارشناسان خودرو معتقدند که Nissan Juke می تواند خودرویی پیروز برای شرکت نیسان باشد. لازم به ذکر است نیسان قیمت پایه این خودرو را 21 هزار و 885 دلار خاطرنشان کرد و این مبلغ با اعمال تجهیزات تغییر می یابد.

نام این خودرو به اصطلاح، تسلای چینی خوانده می گردد. این اتومبیل جذاب توانسته در صدر فهرست برترین خودرو های تمام برقی و الکتریکی قدرتمند در جهان جای بگیرد. بر اساس گفته های منابع مختلف نیو ای پی9 تنها در عرض مدت 2.7 ثانیه، می تواند به سرعت 60 متر بر ثانیه برسد.

این خودرو که به یک موتور با 1341 اسب بخار مجهز شده است، مسافتی به اندازه 265 مایل را می تواند پیمایش کند و به قابلیت های دیگری همچون فناوری خودران نیز تجهیز شده است.

تسلا بدون شک یکی از برترین شرکت های فراورینماینده خودرو های برقی و الکتریکی قدرتمند و لوکس در جهان به شمار می رود که با ظهور در سال های اخیر، توانسته تغییر و تحولات عظیمی را در عرصه فراوری خودرو های برقی، پاک و دوستدار محیط زیست ایجاد کند.

نمونه جدید تسلا مدل اس با قیمت بالغ بر 99 هزار دلار، به طور قطع یکی از قدرتمندترین و بهترین گزینه های موجود برای خریداری یک خودروی تمام الکتریکی است که با هر یک بار شارژ کامل قادر است مسافت 345 مایل را بپیماید و تنها در 2.4 ثانیه، سرعت خود را به 163 متر بر ثانیه برساند.

شرکت Pininfarina در سال 98 تصمیم گرفت تا به صورت کاملا مستقل اتومبیل های خود را فراوری کند. اولین خودروی این شرکت نیز برای احترام به بنیان گذار طراحی استودیو شرکت باتیستا نام گرفت.

این خودروی تمام برقی نیز که توسط شرکت Automobili Pininfarina توسعه داده شده است، تنها در دو ثانیه قادر است سرعت خود را از صفر به 60 متر بر ساعت برساند. همچنین خودروی مذکور همچنین می تواند با هر یک بار شارژ کامل، مسافتی معادل 300 مایل را بپیماید.

یکی از برترین اتومبیل هایی که در سال 98 معرفی گشت پورشه Taycan بود. این خودرو از برترین ها و قدرتمندترین ّای سال به حساب می آید. موتور این اتومبیل با قدرت بیش از 600 اسب بخار، قادر است تنها در عرض مدت 3.5 ثانیه، سرعت خود را از صفر به 60 متر بر ثانیه برساند.

اتومبیل شرکت پورشه همچنین مسافت 300 مایل را با هر یک بار شارژ کامل طی می نماید. گفته می گردد این خودرو در حدود 90 هزار دلار قیمت گذاری شده است.

شرکت پل استار تصمیم گرفت تا در سال 98 مانند Pininfarina جداگانه فعالیت خود را ادامه دهد. این شرکت که از زیر مجموعه های ولوو است در این سال اتومبیل پل استار 1 را به جهان معرفی کرد.

این خودرو با قدرتی مطابق با 592 اسب بخار به جمع خودروها پیوست. همچنین شرکت مذکور تصمیم گرفت در اواخر سال اتومبیل مفهومی Precept را معرفی کند که واکنش ها مثبت زیادی را به همراه داشت.

نسل دوم Land Rover با نام Range Rover Evoque خیلی از نظر ظاهری به گذشتگان خود شباهت داشت. اما شرکت سازنده ثابت کرد که اتومبیل از لحاظ فنی بسیار تفاوت دارد. این خودرو از نسل جدید موتورها برخوردار بود و توانست شگفتی را به زندگی هواداران این نسل بیاورد.

خودروی مذکور در مدل هایی با قدرت 197، 247 و 296 اسب بخار به بازار عرضه شد که شامل مدل های هیبریدی نیز می شدند. این خودرو سعی کرد با اتومبیل هایی مانند BMW X2، Audi Q2 و Volvo XC40 به رقابت بپردازد و توانست تا حد لازم حرفی برای گفتن داشته باشد.

زمان عرضه و معرفینوع و مدل خودروعنوان اتومبیل ها
تابستان 98GT قابل تبدیلAston Martin DBS Volante
بهار 98هاچ بکAudi A3
پاییز 98شاسی بلندAston Martin DBX
پاییز 98کوپه الکترونیکیAston Martin Rapide E
پاییز 98شاسی بلند الکتریکیAudi e-tron
پاییز 98شاسی بلند الکتریکیAudi A I Sportback
تابستان 98شاسی بلند کامپکتAudi Q4
تابستان 98خودروی اسپرتAudi RS6
تابستان 98کوپه اسپرتAudi RS7
بهار 98خودروی اسپرتAudi S6
بهار 98کوپه اسپرتAudi S7
تابستان 98شاسی بلند کامپکتAudi SQ2
بهار 98GT قابل تبدیلBentley Continental GT Convertible
پاییز 98خودروی لوکسBentley Flying Spur
پاییز 98هاچ بکBMW 1-series
بهار 98کوپه اسپرتBMW 2-series Gran Coupé
بهار 98قابل تبدیلBMW 8-series Convertible
پاییز 98کوپه اسپرتBMW 8-series Gran Coupé
بهار 98شاسی بلند الکتریکیBMW iX3
پاییز 98کوپه اسپرتBMW M8
بهار 98شاسی بلندBMW X7
بهار 98کامپکتDS 3 Crossback
پاییز 98شاسی بلند الکتریکیDS 3 Crossback E-Tense
بهار 98خودروی شهریFiat 500
بهار 98شاسی بلندInfiniti QX50
بهار 98هاچ بک الکتریکیKia Soul
بهار 98شاسی بلند کامپکتKia xCeed
بهار 98خودروی اسپرتLexus LC F
بهار 98سوپرمینیMazda 3
پاییز 98شاسی بلند کامپکتMazda CX-3
تابستان 98ابرخودروMcLaren 600LT Spider
بهار 98ابرخودروMcLaren 720S Spider
بهار 98چهار درMercedes A-class
تابستان 98کوپهMercedes CLA
پاییز 98کوپهMercedes CLA Shooting Brake
تابستان 98شاسی بلند الکتریکیMercedes EQC
پاییز 98شاسی بلند کامپکتMercedes GLA
بهار 98هات هچMercedes-AMG A35
تابستان 98شاسی بلند کامپکتMG HS
پاییز 98خودروی الکتریکی سوپر مینیMINI Electric
بهار 98سوپر مینیPeugeot 208
زمستان 98سوپر مینی الکتریکیPeugeot 208 Electric
پاییز 98رودسترPorsche 718 Boxster Spyder
تابستان 98کوپهPorsche Cayenne Coupé
تابستان 98شاسی بلند کامپکتRenault Captur
تابستان 98هات هچRenault Mégane RS Trophy R
تابستان 98هاچ بکSEAT Leon
تابستان 98شاسی بلند کامپکتSkoda Anuq
بهار 98هاچ بکSkoda Scala
تابستان 98شاسی بلند کامپکتSsangyong Korando
بهار 98شاسی بلندToyota RAV4
زمستان 98GT اسپرتTVR Griffith
زمستان 98سوپر مینیVauxhall Corsa
بهار 98شاسی بلند کامپکتVolkswagen T-Cross
پاییز 98شاسی بلند کامپکتVolkswagen T-Roc R
پاییز 98شاسی بلند الکتریکیVolvo XC40 Electric
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 873

به "معرفی بهترین خودروهایی که در سال 98 رونمایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین خودروهایی که در سال 98 رونمایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید