مطالعه جامع خطرپذیری صنایع استان قزوین صورت گرفته است

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین روز چهارشنبه با حضور نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، زاهدی استاندار، داوود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری برگزار گردید.

مطالعه جامع خطرپذیری صنایع استان قزوین صورت گرفته است

علی فرخزاد در این نشست گفت: تجربه خوبی از حضور در امدادرسانی در زلزله مناطق مختلف کشور داریم که می تواند به عنوان یک سرمایه ارزشمند در بروز حوادث مورد استفاده قرار گیرد.

وی اعلام کرد: به نظر می رسد استفاده از ظرفیت تشکلهای مردمی در صورت آموزش و راهنمایی منطقی می تواند یاری مؤثری در حوادث باشد که شاید از آن کمتر بهره برداری نموده ایم.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: تخصیص 30 درصدی از اعتبارات ماده 10 و 12 به صورت کامل می تواند یاری مؤثری در مواقع بحران باشد تا بتوان بعضی از نیازها را پاسخ گفت.

فرخزاد گفت: استان قزوین به دلیل موقعیت صنعتی خود با تهدیداتی در حوزه حریق در واحدها روبرو است که در این راستا شناسایی واحدهای خطرساز در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: تجهیز استان به ایستگاههای سنجش آلودگی، زلزله نگاری و کنترل بیابان ها لازم است که در این راستا مطالعات جامع خطر پذیری در صنایع هم اجرا شده است.

فرخزاد در مورد نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام نوروز هم نکاتی را متذکر شد و گفت: باید در نوروز هوشیار باشیم و کنترل ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه ها را جدی بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 164

به "مطالعه جامع خطرپذیری صنایع استان قزوین صورت گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالعه جامع خطرپذیری صنایع استان قزوین صورت گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید