مشخصات گوشی تازه POCO M4

به گزارش مجله تور یک روزه، طبق گزارشات منتشر شده، شرکت پوکو (POCO)، احتمالا بزودی POCO M4 را به عنوان جانشین POCO M3 عرضه خواهد کرد.

مشخصات گوشی تازه POCO M4

به گزارش خبرنگاران، افشاگر معروف، موکول شارما Mukul Sharma زمان عرضه جهانی این گوشی هوشمند را ماه فوریه اعلام کرده است. از ویژگی های برجسته این گوشی هوشمند می توان به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و نمایشگر 90 هرتزی آن اشاره کرد. جزئیات زیادی در خصوص پردازنده این گوشی منتشر نشده است، جز این که یک تراشه مدیاتک می باشد. انتظار می رود که این گوشی از 5G پشتیبانی کند.

دوربین اصلی POCO M4 یک دوربین سه گانه متشکل از سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B40، سنسور 8 مگاپیکسلی IMX355 و لنز 2 مگاپیکسلی OV2A خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی احتمالا یک پنل LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز خواهد بود. سیستم عامل این گوشی نیز احتمالا اندروید 11 با رابط کابری MIUI 12.5 خواهد بود. منتظر ارائه اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول خواهیم بود.

پوکو در نوامبر 2021، گوشی POCO M4 Pro را عرضه کرده بود. ماژول دوربین اصلی این گوشی بسیار شبیه به POCO M3 می باشد؛ بنابراین این امکان وجود دارد که vanilla POCO M4 نیز از طراحی مشابهی برخوردار باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1919

به "مشخصات گوشی تازه POCO M4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی تازه POCO M4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید