گوشی هوشمند اینفینیکس Zero 5G روانه بازار شد

به گزارش مجله تور یک روزه، گوشی هوشمند Infinix Zero 5G مجهز به تراشه Dimensity 900 در تاریخ 8 فوریه (19 بهمن) در بازار هند عرضه می شود.

گوشی هوشمند اینفینیکس Zero 5G روانه بازار شد

به گزارش خبرنگاران، شرکت اینفینیکس قرار است اولین گوشی هوشمند 5G خود به نام Infinix Zero 5G را راه اندازی کند. پیشتر این شرکت برخی مشخصات این دستگاه را برای عرضه در بازار هند به اشتراک گذاشته بود. اکنون جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند به صورت آنلاین منتشر شده است.

توییت تازهی که از طریق Abhishek Yadav منتشر شده است تأیید می کند که گوشی هوشمند Infinix Zero 5G به طور رسمی در 8 فوریه (19 بهمن) در بازار هند عرضه می شود. با توجه به اینکه این شرکت در حال آزمایش دستگاه تازه بوده است، رسمی شدن این گوشی در آینده نزدیک کاملاً محتمل به نظر می رسد.

جدا از تاریخ عرضه، برخی از مشخصات و ویژگی های کلیدی گوشی هوشمند Infinix Zero 5G نیز به بیرون درز کرده است. گفته می شود این گوشی از 13 باند 5G برای اتصال در کشور هند پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، این دستگاه با چیپست مدیاتک Dimensity 900 همراه با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Full HD + AMOLED است. همچنین نمایشگر این دستگاه از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند.

در مورد دوربین های این دستگاه می دانیم که دارای تنظیمات دوربین سه گانه خواهد بود و دوربین اصلی آن یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است که ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را عرضه خواهد کرد. همچنین حسگر اثرانگشت در دکمه پاور قرار داده شده است.

این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید 11 که از پیش از نصب شده است به همراه XOS محصول خود این شرکت استفاده می کند. انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این باتری احتمالا از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

بر اساس رندر هایی که تا به امروز فاش شده است، گوشی Infinix Zero 5G حداقل در دو رنگ نارنجی و مشکی عرضه خواهد شد. برای اطلاع از مشخصات، ویژگی ها، مدل ها، قیمت و شیوه خرید گوشی، باید چند روز دیگر صبر کنیم و منتظر عرضه رسمی آن باشیم.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1944

به "گوشی هوشمند اینفینیکس Zero 5G روانه بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هوشمند اینفینیکس Zero 5G روانه بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید