مشاغل مورد احتیاج آمریکا سال 2020

به گزارش مجله تور یک روزه، اگر به تازگی تصمیم به مهاجرت کاری به شهرهای ایالات متحده آمریکا را گرفته اید بهتر است قبل از اقدام به انجام این کار با مشاغل مورد احتیاج آمریکا در سال 2020 و بعد از آن آشنا شوید تا بتوانید شغل مرتبط با تخصص و مهارت خود را پیدا و انتخاب کنید و سپس برای کار کردن در آمریکا اقدام به مهاجرت نمایید.

مشاغل مورد احتیاج آمریکا سال 2020

اگر در حال برنامه ریزی جهت شغلی خود هستید و می خواهید مهارت هایی را که کارفرمایان در آمریکا به آن احتیاج دارید را در خود تقویت کنید تا بتوانید یکی از مشاغل مورد احتیاج آمریکا را از آن خود کنید، باید از ترندهای فعلی(یعنی مشاغلی که بسیار مورد توجه و درخواست قرار گرفته اند) در بازار کار آگاه شوید. هنگامی که از این ترندهای بازار کار آگاهی پیدا کنید، می توانید بیشتر خود را برای دستیابی به یکی از موقعیت های شغلی مورد احتیاج آماده کنید. این مشاغل مورد احتیاج در آمریکا حدبیشتر نرخ رشد را از سال 2020 تا پنج سال آینده خواهند داشت.

در این مقاله 15 تا از مشاغل مورد احتیاجی که بیشترین تقاضا را در آمریکا در سال 2020 داشته است به همراه وظایف شغلی، متوسط حقوق و الزامات تحصیلی آنها آنالیز می کنیم.

15 تا از مورد احتیاج ترین مشاغل آمریکا سال 2020

مشاغلی که در این لیست به عنوان مورد احتیاج ترین مشاغل آمریکا قرار گرفته اند، گزینه های شغلی ای هستند که رشد طولانی مدت حین کار را ارائه می دهند و دارای تعداد زیادی جایگاه شغلی آزاد برای افراد جویای کار در آمریکا هستند.

کسب و کارهای مختلف در صدد این هستند که جایگاه های شغلی خود را با نامزدهای واجد شرایطی که دارای مجموعه خاصی از مهارت ها و توانایی ها هستند، پر نمایند و بسیاری ازاین کسب و کارها مایل به ارائه مزایای خاص برای تشویق کارمندان خود هستند تا به مدت طولانی با آنان همکاری نمایند.

لیست 15 تا از مشاغل مورداحتیاج آمریکا در سال 2020 که بیشترین تقاضا را داشته اند به ترتیب از کمترین تا بیشترین میزان حقوق لیست شده اند:

1.مراقب بهداشت خانگی (Home health aide)

متوسط حقوق : هر ساعت 11.98 دلار

وظایف اولیه: یک مراقب بهداشتی خانگی در فعالیت های روزمره افراد منزل به آنها یاری می نماید. بیشتر مراقبین بهداشت خانگی برای بیماران، سالمندان یا بیمارانی که قادر به مراقبت از خود نیستند، کار می نمایند. مسئولیت های آنها شامل مواردی مثل یاری به بیماران حین لباس پوشیدن، حمام کردن و سایر موارد بهداشت شخصی، مراقبت های بهداشتی اساسی برای بیماران مانند آنالیز علائم حیاتی یا استفاده از دارو و...

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج : هیچ تحصیلات تخصصی ای لازم نیست، اگرچه بسیاری از کارفرمایان ممکن است افرادی که مجوز انجمن ملی مراقبت از خانه و آسایشگاه (NAHC) را دارند، ترجیح دهند.

2.یاری پرستار (Nursing assistant)

متوسط حقوق : 28,454 دلار سالیانه

وظایف اولیه: یک یاری پرستار، تحت نظارت یک پرستار ثبت نام شده در بیمارستان ها، کلینیک ها یا سایر مراکز درمانی، به بیماران یاری می نماید. مسئولیت های آنها شامل مواردی مانند دریافت علائم حیاتی بیمار، غذا دادن به بیمار، ضبط مشاهدات مربوط به سلامت بیمار و.. می گردد.

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: حداقل یک دیپلمای دبیرستان یا GED معمولاً ضروری است. این افراد همچنین باید آموزش یاری پرستاری دولتی را نیز ببینند و مجوز کسب نمایند.

3.کارگر ساختمانی (Construction worker)

متوسط حقوق : 31،616 دلار در سال

وظایف اولیه: کارگران ساختمانی تجهیزات مختلف را برای ساخت سازه های مختلف از جمله ساختمان ها، پل ها و.. تعمیر می نمایند. آنها غالبا مسئول مواردی همچون بارگیری و تخلیه ابزارها، یاری به پیمانکاران در صورت لزوم، یاری به بهره برداری از ماشین آلات و تجهیزات عظیم و.. می باشند.

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: این متخصصان می توانند با داشتن مدرک دیپلما یا GED و تکمیل دوره کارآموزی، در این شغل مشغول به کار شوند.

4.دستیار فیزیوتراپی (Physical therapy aide)

متوسط حقوق : 33،238 دلار در سال

وظایف اولیه: دستیاران فیزیوتراپی (PT) وظیفه تنظیم و نگهداری از تجهیزات برای معالجه و تمرینات بیمار را بر عهده دارند. دستیاران PT همچنین مسئولیت مواردی از قبیل ایجاد انگیزه و یاری به بیماران تحت راهنمایی کادر پزشکی هنگام انجام فعالیت های عملکردی، حمل و نقل بیمارانی که از جایگاه های چرخدار استفاده می نمایند و.. را نیز به عهده دارند..

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: دیپلمای دبیرستان یا GED و همچنین داشتن گواهی Basic Life Support for Healthcare Providers

5.راننده کامیون (Truck driver)

متوسط حقوق : 57،616 دلار در سال

وظایف اولیه: رانندگان کامیون وظیفه دارند کالاها را از یک مکان به مکان دیگری منتقل نمایند. بعضی از مسئولیت های اضافی راننده کامیون ممکن است شامل مواردی مثل رانندگی در مسافت های طولانی، بارگیری و تخلیه بار کامیون، گزارش مسائل مکانیکی مربوط به کامیون و.. بگردد.

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: دیپلمای دبیرستان. سایر موارد لازم برای رانندگی کامیون عبارتند از: گواهینامه رانندگی تجاری (CDL)، آزمایش الکل و مواد مخدر، سابقه رانندگی خوب

6.تکنسین پزشکی (Medical technologist)

متوسط حقوق : 36,368 دلار در سال

وظایف اولیه: تکنسین های پزشکی وظیفه نگهداری و بهره برداری از تجهیزات پزشکی را دارند که برای تجزیه و تحلیل آزمایشات علمی پیچیده بر روی خون و سایر مایعات بدن استفاده می شوند. مسئولیت های دقیق یک تکنسین پزشکی شامل این موارد است: جمع آوری و تهیه نمونه های افراد برای تجزیه و تحلیل و شناسایی هرگونه ناهنجاری سلولی در نمونه های جمع آوری شده، تهیه گزارش های مفصل در خصوص نتایج آزمایش، همکاری با سایر متخصصان پزشکی برای مشخص تشخیص احتاقتصادی.

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: مدرک لیسانس در فناوری پزشکی یا علوم آزمایشگاه بالینی. سایر الزامات ممکن است شامل این موارد باشد: دانش پیشرفته زیست شناسی و شیمی، تجربه کار با انواع ابزار و تجهیزات پزشکی.

7.تحلیلگر تحقیق در عملیات (Operations research analyst)

متوسط حقوق : 61،457 دلار در سال

وظایف اولیه: تحلیلگران تحقیقاتی به مدیران و دیگر رهبران تحقیقاتی در زمینه تصمیم گیری مناسب جهت اقدامات آنان، مشاوره می دهند که این کار را با استفاده از روش های تحلیلی سطح بالا و ریاضیات پیشرفته انجام می دهند. سایر مسئولیت های تحلیلگر تحقیقاتی شامل این موارد است: جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها از سیستم های عملیاتی برای تهیه گزارش تصمیم گیری، استفاده از شبیه سازی آماری برای تجزیه و تحلیل و تعریف مسائل عملیاتی، مشاوره در خصوص مدیریت سطح بالا در تصمیم گیری های عملیاتی.

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: لیسانس علوم تحقیق در عملیات ، آمار، ریاضیات یا سایر رشته های مرتبط. بعضی دیگر از الزامات این حرفه ممکن است شامل این موارد باشد: دانش سطح بالایی از علوم کامپیوتری و داشتن تخصص در زمینه کار با نرم افزارهای پیشرفته آماری و بانک های اطلاعاتی، مهارت های تحلیلی، حل مسئله و..

8.مشاور اقتصادی (Financial advisor)

متوسط حقوق : 66.083 دلار در سال

وظایف اولیه: یک مشاور اقتصادی براساس فرایند فعلی بازار به مشتری خود مشاوره اقتصادی ارائه می دهد و می تواند برای مشتری سرمایه گذاری کند. بعضی از مسئولیت های دقیق یک مشاور اقتصادی شامل این موارد است: تبادل نظر با مشتریان برای مشخص اهداف اقتصادی و هزینه های آنها برای تهیه یک برنامه اقتصادی، پاسخ به سوالات اقتصادی مشتری، مشاوره به مشتریان بر اساس استراتژی های سرمایه گذاری، تجزیه و تحلیل داده های اقتصادی دریافت شده از مشتریان برای تدوین استراتژی های اقتصادی و...

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: لیسانس امور اقتصادی یا سایر رشته های مرتبط. الزامات اضافی برای این حرفه ممکن است شامل این موارد باشد: داشتن دانش تخصصی در حوزه های مختلف امور اقتصادی و بیمه و سابقه فروش.

9.پرستاری (Registered nurse)

متوسط حقوق : 70،366 دلار در سال

وظایف اولیه: پرستاران در چند سال اخیر مورد تقاضای زیاد بوده و امکان فضای پیشرفت زیادی را برای این شغل فراهم می نماید.

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: لیسانس علوم پرستاری (BSN). بعضی از الزامات اضافی برای این حرفه شامل این موارد است: امتحان مجوز شورای ملی یا NCLEX-RN، جواز دولت به عنوان یک پرستار ثبت شده.

10.توسعه دهنده وب (Web developer)

متوسط حقوق : 72،040 دلار در سال

وظایف اصلی: توسعه دهندگان وب از زبان های برنامه نویسی مانند HTML ، CSS و JavaScript استفاده می نمایند تا سایت هایی با قابلیت مرور آسان طراحی و ایجاد نمایند. بعضی از مسئولیت های دقیق یک توسعه دهنده وب عبارتند از: به روزرسانی وب سایت، طراحی، نوشتن یا ویرایش محتوای وب سایت و...

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: مدرک کاردانی در رشته های مرتبط با آی تی مانند توسعه وب، طراحی وب، برنامه نویسی یا یک زمینه مرتبط دیگر.

11.مدیر خدمات درمانی (Health services administrator)

متوسط حقوق : 70،147 دلار در سال

وظایف اولیه: یک مدیر خدمات درمانی توصیه های جهت بهبود عملکرد بیمارستان ها، سیستم های بهداشتی و سایر سازمان های مرتبط با مراقبت های بهداشتی و درمانی ارائه می نماید. صاحبان این مشافل به امور نظارتی و سیاست های کلی مدیریت درمان می پردازند. بعضی از مسئولیت های دقیق یک مدیر خدمات درمانی شامل این موارد است: نگهداری سوابق موجودی لوازم پزشکی و اداری، اطلاع رسانی به کارمندان در خصوص تغییرات بخش و سایر به روزرسانی های جدید، هماهنگی با متخصصان مراقبت های بهداشتی برای شناسایی احتیاجها و برطرف مسائل.

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: مدرک لیسانس در حوزه مدیریت مراقبت های بهداشتی و درمانی، مدیریت بازرگانی یا سایر رشته های مرتبط. سایر الزامات این شغل عبارتند از: دانش کاملی از اصطلاحات پزشکی و مقررات مراقبت های درمانی.

12.فیزیوتراپیست (Physical therapist)

متوسط حقوق : 74،672 دلار در سال

وظایف اولیه: یک فیزیوتراپیست خدمات درمانی را به افرادی که آسیب دیده اند یا شرایط پزشکی دیگری داشته باشند که آنها را در انجام کارهای اساسی روزانه محدود می نماید، ارائه می دهد. چند مسئولیت دقیق که یک PT می تواند داشته باشد عبارتند از: تدوین برنامه های درمانی برای هر بیمار، تجویز درمان های فیزیوتراپی برای یاری به بهبود تحرک بیماران و...

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: دکترا یا مدرک حرفه ای فیزیوتراپی. الزامات اضافی برای این موقعیت ممکن است شامل این موارد باشد: قبولی در آزمون ملی فیزیوتراپی (NPTE) ، مجوز دولتی برای ارائه تمرین های فیزیوتراپی به بیماران.

13.تحلیلگر امنیت اطلاعات (Information security analyst)

متوسط حقوق : 81,555 دلار در سال

وظایف اولیه: وظایف یک تحلیلگر امنیت اطلاعات نظارت بر مسائل امنیتی در سیستم های رایانه ای است. بعضی از مسئولیت های دقیق این شغل عبارتند از: آنالیز و مستند سازی موارد مربوط به نقض امنیت و سایر مسائل سیستمی، اجرای نرم افزارها و نصب برنامه های امنیتی برای محافظت از زیرساخت ها و سیستم های اطلاعاتی.

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: مدرک لیسانس مهندسی کامپیوتر، آی تی، برنامه نویسی یا سایر رشته های مرتبط. سایر الزامات این شغل ممکن است شامل این موارد باشد: دانش مربوط به فایروال ها، آنتی ویروس ها، پروکسی ها و SIEM ، قابلیت فهم و برطرف مسائل مربوط به شبکه و جلوگیری از وقوع آنها.

14.آمارگر (Statistician)

متوسط حقوق : 83,291 دلار در سال

وظایف اصلی: یک آمارگر تئوری های آماری را برای بدست آوردن داده های مفیدی که به حل مسائل دنیای واقعی یاری می نماید، توسعه داده و به کار می برد. چند مسئولیت دقیق یک آمارگر عبارتند از: ساخت آزمایشات دقیق آماری و پرسشنامه و نظرسنجی، استفاده از نرم افزار آماری برای شناسایی روابط بین داده های درون یک مجموعه، ارائه گزارش نتیجه گیری مربوط به تجزیه و تحلیل های آنها.

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات، آمار یا روش پیمایشی.

15.توسعه دهنده نرم افزار(Software developer)

متوسط حقوق : 105,090 دلار در سال

وظایف اولیه: وظایف یک توسعه دهنده نرم افزار تحقیق، طراحی، پیاده سازی و مدیریت برنامه های نرم افزاری است. بعضی از مسئولیت های دقیق این شغل عبارتند از: تهیه گزارش از فعالیت های مربوط به پروژه های برنامه نویسی، اصلاح نرم افزار برای انطباق آن با سخت افزار به روز شده، برطرف خطاها یا بهبود عملکرد نرم افزار و...

مهارت های تخصصی و تحصیلی مورد احتیاج: مدرک لیسانس مهندسی کامپیوتر، آی تی، نرم افزار یا سایر رشته های فنی مرتبط. بعضی از الزامات اضافی این موقعیت شامل این موارد است: تسلط به زبان های برنامه نویسی مختلف، سابقه کار در زمینه توسعه نرم افزار.

منبع: اینترنت
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1226

به "مشاغل مورد احتیاج آمریکا سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاغل مورد احتیاج آمریکا سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید